Water in reservewiel bak

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
User avatar
Barry Smits
Mazda 626 Lord
Posts:1300
Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
Location:Nieuwegein
Water in reservewiel bak

Post by Barry Smits » Thu Aug 12, 2004 5:46 pm

Zag vandaag een vijver in mijn achterbak bij het reserve wiel.
Iemand een idee waar het vanaf kan komen?
Trust me, I know what I'm doing.

Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Aug 12, 2004 5:50 pm

Je heb nog geen rukhaak dus dat valt af, waarschijnlijk je achterlichten en.of je achterkleprubber. dan loopt ut achter je bekleding langs!!

User avatar
Barry Smits
Mazda 626 Lord
Posts:1300
Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
Location:Nieuwegein

Post by Barry Smits » Thu Aug 12, 2004 5:59 pm

Zag wel roest zitten onder het rubber, zal eens de bekleding eraf halen en dan de hogedruk erop.
Trust me, I know what I'm doing.

Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Aug 12, 2004 6:09 pm

Barry Smits wrote:Zag wel roest zitten onder het rubber, zal eens de bekleding eraf halen en dan de hogedruk erop.
Pas op met de bekleding, de mensen bij mazda dachten waarschijnlijk dat het niet meer los zou hoeven, dus trek net effe te hard en het breekt.
en dan lopen de kosten weer wat op, misschien hebben ze ut daarom wel gedaan :mecker:

User avatar
Barry Smits
Mazda 626 Lord
Posts:1300
Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
Location:Nieuwegein

Post by Barry Smits » Thu Aug 12, 2004 6:11 pm

Zal eraan denken ;-)
Heb gemerkt dat het montage materiaal tussen de GD en GE niet echt veranderd is, heb misschien nog wel wat liggen.
Anders wordt het een ritje naar v Deijne om alle dopjes enzo mee te nemen.
Trust me, I know what I'm doing.

Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Aug 12, 2004 8:22 pm

Barry Smits wrote:Zal eraan denken ;-)
Heb gemerkt dat het montage materiaal tussen de GD en GE niet echt veranderd is, heb misschien nog wel wat liggen.
Anders wordt het een ritje naar v Deijne om alle dopjes enzo mee te nemen.
ik wilde ook wat reserve, toen heb ik de 626 van de poetser maar leeg geroofd, hij ging um toch weer verkopen!!

Post Reply