Weer die Homokineet.

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Xerxes
Weer die Homokineet.

Post by Xerxes » Wed Oct 13, 2004 6:58 pm

Denk je er vanaf te zijn omdat je hem voor 270 euri in januari heb laten vervangen!!

Begint ie weer te tikken en dezelfde kant ook nog.
Ik heb em dus gedropt vandaag bij de dealer. kunnen ze het niet traceren, moet ie weer blijven vannacht,nu rijd ik dus weer in een A3 (niet echt erg hoor)

Maar goed morgen weet ik weer meer!!!

User avatar
luts
Ervaren Racer
Posts:561
Joined:Sat Jan 03, 2004 4:35 pm
Type 626:oudere 626 -87 (alle uitvoeringen)
Location:'s-gravenzande

Post by luts » Wed Oct 13, 2004 7:03 pm

dat hebbie met die moderne auto's :-D

User avatar
Barry Smits
Mazda 626 Lord
Posts:1300
Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
Location:Nieuwegein

Post by Barry Smits » Wed Oct 13, 2004 7:04 pm

Mooi balen man.

Denk je het goed op te laten lossen, is het weer hetzelfde liedje.
Hoezen nog wel ok?
Misschien wel te weinig vet gebruikt.
Trust me, I know what I'm doing.

Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.

Xerxes

Post by Xerxes » Wed Oct 13, 2004 7:04 pm

luts wrote:dat hebbie met die moderne auto's :-D
Ach we hebben garantie, dus ze lossen het maar op!!

626 x yeah!!
Mazda 626 Lord
Posts:1184
Joined:Sun Jan 11, 2004 7:54 pm
Type 626:Geen

Post by 626 x yeah!! » Wed Oct 13, 2004 7:04 pm

da's gemeen luts!!

User avatar
luts
Ervaren Racer
Posts:561
Joined:Sat Jan 03, 2004 4:35 pm
Type 626:oudere 626 -87 (alle uitvoeringen)
Location:'s-gravenzande

Post by luts » Wed Oct 13, 2004 7:08 pm

hoe zo gemeen, koop je een moderne bak om er van af te zijn hebben ze nog meer probs als wij van de auwe auto's
maar ik vin het vaginaal voor je ,dennis.
:buig:

626 x yeah!!
Mazda 626 Lord
Posts:1184
Joined:Sun Jan 11, 2004 7:54 pm
Type 626:Geen

Post by 626 x yeah!! » Wed Oct 13, 2004 7:22 pm

het is inderdaad erg zuur als het zelfde probleem zich zo snel al weer manifesteert{oef wat een mooi woord}
dennis ik zal voor je duimen dat het allemaal snel verholpen is{en voor een hele schappelijke prijs natuurlijk!!

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Oct 14, 2004 7:20 am

Barry Smits wrote:Mooi balen man.

Denk je het goed op te laten lossen, is het weer hetzelfde liedje.
Hoezen nog wel ok?
Misschien wel te weinig vet gebruikt.
Hoezen zijn nog goed, en rechts helemaal want die is toen vernieuwd

User avatar
Crowbar
Mazda 626 Lord
Posts:3254
Joined:Sat Mar 22, 2003 10:45 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Crowbar » Thu Oct 14, 2004 7:42 am

Ik heb wel eens gehad dat mijn remblokken een tikje gaven (bij achteruit rijden met stuur tegen de eindaanslag, en klein beetje speling op voorwiellager, waarvoor ik hem in eerste instantie die garage inreed) alsof het een homokineet was.. remblokken vervangen, en later de naafmoer nagetrokken zodat ook de speling weg was.. over..
Greetz,
Crowbar

Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.

User avatar
Willy
Mazda 626 Lord
Posts:3609
Joined:Thu Apr 24, 2003 5:24 pm
Type 626:Geen
Location:De Meern

Post by Willy » Thu Oct 14, 2004 10:50 am

En xerxes opgelost ???
626 coupe 2.2i-12v *wreckyard*
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Oct 14, 2004 11:48 am

Willy wrote:En xerxes opgelost ???

Ze hebben wederom niks gevonden, maar hebben de hoes losgehaald en er nog wat extra vet in gespoten, moet nu weer gaan rijden en kijken offie weer tikt!!

User avatar
Crowbar
Mazda 626 Lord
Posts:3254
Joined:Sat Mar 22, 2003 10:45 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Crowbar » Thu Oct 14, 2004 4:13 pm

Xerxes wrote: Ze hebben wederom niks gevonden, maar hebben de hoes losgehaald en er nog wat extra vet in gespoten, moet nu weer gaan rijden en kijken offie weer tikt!!
da's lekker, als een HK tikt liggen de kogels al aan brokken! een beetje vet erbij zal dan zeker helpen?!
Greetz,
Crowbar

Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Oct 14, 2004 4:38 pm

Crowbar wrote:
Xerxes wrote: Ze hebben wederom niks gevonden, maar hebben de hoes losgehaald en er nog wat extra vet in gespoten, moet nu weer gaan rijden en kijken offie weer tikt!!
da's lekker, als een HK tikt liggen de kogels al aan brokken! een beetje vet erbij zal dan zeker helpen?!
Tikt niet bij elke bocht, sterker nog, ze hebben er 20 km meegereden en bij geen ene bocht was hij te horen, maar vanaaf gaat ik weer effe luisteren in die ene bocht waar ik het hoorde.

User avatar
luts
Ervaren Racer
Posts:561
Joined:Sat Jan 03, 2004 4:35 pm
Type 626:oudere 626 -87 (alle uitvoeringen)
Location:'s-gravenzande

Post by luts » Thu Oct 14, 2004 5:56 pm

mischien hoor je het alleen als het wat kouder is???
dan kon het wel eens verkeerd vet zijn

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Oct 14, 2004 7:43 pm

luts wrote:mischien hoor je het alleen als het wat kouder is???
dan kon het wel eens verkeerd vet zijn
Nou ik heb net met een maat van me gereden, die werkt bij de mazda, maarre ik hoor wel wat en hij niet, dus het zal wel in me hoofd zitten :-D

Post Reply