LV scherm

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
jp@mazda
LV scherm

Post by jp@mazda » Sun Jan 09, 2005 2:25 pm

hallo, na een tijdje afwezig te zijn geweest, weer ff terug met een vraagje.

er heeft 1 of andere eikel tegen me auto aangezeten. hierdoor, is mijn voorbumper gekrast, mijn scherm in een deuk, mijn dueren gekrast tot aan me linker achter scherm. wordt dus hele linker kant opnieuw in de lak zetten. hellaas heb ik geen info over de dader.

maar nu... ik ben opzoek naar een likervoorscherm voor me mazda 626 1.8 uit 95. zou mooi zijn als het al meteen in kleur was rood, maar is niet nodig. iemand die me hieraan kan helpen??

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Thu Jan 13, 2005 6:33 pm

scherm kannik je niet aan helpen!
maar maak eens goede foto's van de schade! als je nl tog gaat spuiten kan je het scherm mischein wel uitdeueken en strak maken!
en krassen zijn vaak ook nog goed uit te poetsen!! (nee niet met huishoud rommel)
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

jp@mazda

Post by jp@mazda » Fri Jan 14, 2005 7:56 pm

pff kan het kloppen dat een ima scherm mij 128€ gaat kosten?

verder maken kan wel, maar aangezien hij in de kreukel ligt aan de hoek/lijn waar hij samen komt met de deur, wordt het moeilijk, en vaak geen mooi resultaat. dus er moet nieuwe scherm komen, en over poetsen heb je gelijk, alleen zijn er op de panelen waar gekrast is, toch stukjes waar het tot op metaal heeft weten te komen, hierdoor zal ik ze toch hellemaal over moeten spuiten voor pietlullige stukjes.

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Fri Jan 14, 2005 10:39 pm

owkey dan moetie helemaal gespoten worden!

prijs voor een imitatie scherm vind ik hoog! ik zou eens op de sloop gaan shoppen!
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

Post Reply