stotteren xerxes is verholpen

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
william
stotteren xerxes is verholpen

Post by william » Thu Feb 10, 2005 2:10 pm

ha jongens

Nou mijn mazda loopt weer als een nieuwe revisatie kost 249 euro ik dacht dat moet ook goedkoper kunnen en ik vanmorgen effe via internet autosloperijen afgebeld en heb er 1 gevonden daar ga ik voortaan eerst naar toe als ik wat nodig heb als het niet goed is kan je het terug brengen je krijgt zelfs een bon mee van wat je gehaald en betaald heb en binnen 2 weken ruilen.
hij had er nog wel een paar liggen zei hij vanmorgen kosten 50 EURO en als een speer.
http://www.deijne.nl/
jongens allemaal bedankt voor jullie hulp
gr william

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Thu Feb 10, 2005 2:36 pm

bij van deijne kan je het altijd terug brengen ja alleen je geld krijg je nooit terug!
daar oooit een cilinder kopgehaald voor een suzuki. aflaten persen bleek kop gescheurd. terug gegaan kregen we een andere kop. we zeide al liever ons geld terug te hebben (we wisten namelijk toen eregs een andere motor voor nog minder) maar dat ging niet. dus 2de kop mee. weer kosten afpersen betaald kop weer kapot. toen wilde ze ons een andere kop megeven (3de dus 3keer kosten afpersen) en die kop was nog anders ook maar dat moesten we wel pas kunne maken. hier hadde we dus helemaal geen zin in. tog wel ff stress moeten maken daar om eindelijk ons geld terug te krijgen. dus 2keer kosten afpersen en niet ons volledige geld bedrag terug.
maarja wel een complete motor kunne kopen particulier voor 20 euro goedkoper als daar de kop. uiteindelijk nog niet zo slecht geboerd.
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

Post Reply