ROEST!
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Damn, gister m'n 6 gewassen, zie ik roest bij de wielkast links achter.
Ik wat wroeten en wat blijkt, een heel stuk van ±10 cm lang breek ik eruit.
Even kijken hoe ik dat ga oplossen, moet ik doen voor de winter.
Ik wat wroeten en wat blijkt, een heel stuk van ±10 cm lang breek ik eruit.
Even kijken hoe ik dat ga oplossen, moet ik doen voor de winter.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
- ozgrr
- Mazda 626 Lord
- Posts:1684
- Joined:Sun Feb 29, 2004 12:03 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:Drachten
- Contact:
als je niets doet lost t zich zelf wel op ]
http://www.626coupe.itgo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaatje in lassen neem ik aan ?
Mijn auto moet ook geheel onder handen genomen worden heb op meerdere plekken nu gaten (wel ontzichtbaar van buiten ).
Maar dit wordt nog gelast door een vriend.
Mijn auto moet ook geheel onder handen genomen worden heb op meerdere plekken nu gaten (wel ontzichtbaar van buiten ).
Maar dit wordt nog gelast door een vriend.
626 coupe 2.2i-12v *wreckyard*
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD
- Marcel Smeding
- Mazda 626 Lord
- Posts:3682
- Joined:Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Heemskerk
- Contact:
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Vandaag eindelijk de stabilisatorstok vervangen en gewerkt aan het roest probleem.
Stab-stok was zo vervangen, gewoon de moeren eraf geslepen.
De oude is helemaal kapot, pen kon ik er zo uit trekken (zie foto).
Roest weggeslepen en in de grondlak gespoten.
Stab-stok was zo vervangen, gewoon de moeren eraf geslepen.
De oude is helemaal kapot, pen kon ik er zo uit trekken (zie foto).
Roest weggeslepen en in de grondlak gespoten.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Stab-stok knakte al een hele tijd, had er verder niet naar gekeken.
Met de APK zagen ze het, heb toen meteen een nieuwe (origineel) besteld.
Nu pas er onder gezet (3 maanden later).
Scheelt echt veel met weggedrag, veel beter nu.
Met de APK zagen ze het, heb toen meteen een nieuwe (origineel) besteld.
Nu pas er onder gezet (3 maanden later).
Scheelt echt veel met weggedrag, veel beter nu.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Wat mij opviel tijdens de meeting, is dat ik niet de enige ben met de roest plek. Valt me tegen, ik dacht dat het een (s)Opel probleem was.
Er waren 5 GE's en 3 hebben het. Helaas ben ik dan natuurlijk diegene met de meeste roest.......
Er waren 5 GE's en 3 hebben het. Helaas ben ik dan natuurlijk diegene met de meeste roest.......
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
geintje he, ieder zijn eigen keus brandstof... voor mij gewoon benzine maar jij lacht idd het hardst aan de pomp ik loop nou al 1 op 6/7 te blazen en dat met die prijzen....
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz