ik ben er achter dat er nog wel wat verschil zit tussen de verschillende benzines.
dfe xerxes van mij stotterde nogal in het begin en begon mega te roken en kwam dan bijna niet vooruit nee jongens ik heb er geen diesel in gegooid.
ik tankte v-power shit dacht alleen het beste voor mijn mazda nou die troep hoef ik niet meer ik tank nu eoro 95 en hij stotterde ook niet meer.
hebben jullie ook slechte ervaringen met v-power.
grz william
welke brandstof
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
wij gooien opt werk wel eens V power in van die lpg autoows die slecht op benzine lopen omdat de injectoren beetje serig zijn of blijven plakken! scheutje V power der in en ff een profesionele mishandeling door bakmans tijdens de proefrit en dan is het vaak alweer gemaakt!
vermogens winst ed van dat spul geloofik niet zo in!
vermogens winst ed van dat spul geloofik niet zo in!
mat zwart roeleerd de pan uit!
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Wil je meer vermogen, tank 98.
V-power of wat voor zooi dan ook, is flauwekul.
Motoren worden niet gebouwd op die soort brandstoffen, dus je motor kan er simpelweg niet zo goed mee overweg dan normale brandstof.
V-power of wat voor zooi dan ook, is flauwekul.
Motoren worden niet gebouwd op die soort brandstoffen, dus je motor kan er simpelweg niet zo goed mee overweg dan normale brandstof.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.