Ik stond gisteren met een kapotte koppeling in Antwerpen en moest nog naar Tilburg.(90km).Het schakelen tydens het rijden gaat gelukkig vrij goed, maar wanneer er gestopt moet worden, tja , dan maar motor afzetten, hup in de eerste versnelling en starten maar tot ie rydt en dan doorschakelen. De startmotor heeft het zwaar te verduren gehad.
Nu de vraag: Aangezien het koppelingspedaal bleef hangen zal een van de twee kopelingcillinders wel kapot zijn.
Als ik de juiste (defecte) gevonden heb moet deze dan in zijn geheel vervangen worden (advies bij remcillinders) of zijn deze te reviseren?
Bedankt alvast voor jullie medewerking!
Kapotte koppling
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- coppe218
- Mazda 626 Lord
- Posts:1223
- Joined:Sat Sep 04, 2004 8:45 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Venray
Klopt zeker als het de cilinder op de bak is die kost maar een 25 euro. Daar moet je echt niet voor zitten pielen met het reviseren van de oude.
Guido
Guido
Nu: Toyota Avensis 2.0 D4d Executive (zakelijk) hobby Porsche 924S 1986
Verkocht:
Mazda 626 2.0i Touring HB 2000 (GF)
Mazda 626 2.0i GLX LPG 1999 (GF)
Mazda 626 2.2i glx wagon 1994
Mazda 323 1.6 glx 1990
Mazda 323 1.5 glx limited 1987
Verkocht:
Mazda 626 2.0i Touring HB 2000 (GF)
Mazda 626 2.0i GLX LPG 1999 (GF)
Mazda 626 2.2i glx wagon 1994
Mazda 323 1.6 glx 1990
Mazda 323 1.5 glx limited 1987