Radiator
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Net maar even een nieuwe radiator besteld. Mijne heeft bijna geen lammellen meer over. Wanneer ik em uitwissel, post ik wel wat pics.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Zow gister APK gehad en daar werd me verteld dat de radiator al lekte, dus maar direct vervangen gister.
Het was echt nodig, de foto zegt genoeg.
Het was echt nodig, de foto zegt genoeg.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
-
- Racer
- Posts:366
- Joined:Tue Jul 05, 2005 8:54 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:Almere
-
- Chauffeur
- Posts:78
- Joined:Tue Feb 07, 2006 10:24 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:'s-Hertogenbosch
Heey,
Een paar maandjes geleden was ik op weg naar een sollicitatiegesprek... begint er stoom onder mijn kap uit te komen.. en de temp. meter ernstig de hoogte in.
Ik stoppen, snel ander vervoer geregeld en later met de anwb naar mijn auto toe. Pleurt die vent er van die troep in, maar mooi niet dicht gaan... later bleek de radiator aan een kant helemaal open gescheurd te zijn! ook maar nieuwe in laten hangen.... (had weer es geen tijd om het zelf te doen)
die dingen slijten gewoon echt...
gr,
Stevves.
Een paar maandjes geleden was ik op weg naar een sollicitatiegesprek... begint er stoom onder mijn kap uit te komen.. en de temp. meter ernstig de hoogte in.
Ik stoppen, snel ander vervoer geregeld en later met de anwb naar mijn auto toe. Pleurt die vent er van die troep in, maar mooi niet dicht gaan... later bleek de radiator aan een kant helemaal open gescheurd te zijn! ook maar nieuwe in laten hangen.... (had weer es geen tijd om het zelf te doen)
die dingen slijten gewoon echt...
gr,
Stevves.
Mazda 626 GE 1.8 GLX LPG G3 '96 (>288.000) R.I.P.
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Ik ben geen voorstander van die lek-dicht rommel. Het idee vind ik al niks.
Er gaat niets boven het vervangen van onderdelen als ze lek zijn.
Er gaat niets boven het vervangen van onderdelen als ze lek zijn.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.