updeetje:
hij is dus gister bij de dealer geweest........ iac klep is vervangen.... hij lijkt nu eindelijk gewoon te lopen zoals het hoort ook met airco aan etc............... ik wacht wel af heb nog een paar maanden garantie
p.s. krijg ik een mazda 6 uit 2004 1.8 (66.000 km)als leenauto, denk eindelijk (had eerder alleen van die koekblikkies als leenauto) maar ik moet zeggen hij heeft me niet overtuigd. .. erg jammer en ja het is een enkele auto die 10 bestuurders in een week heeft maar ook de stoelen en het gebruikte materiaal voor het dashboard vielen tegen, ramen die niet meer in de rail zaten en dus blokkeerde met openen...... als het ooit zover komt dat het een mazda 6 word...... ga ik eerst wel even uitgebreid testrijden met diverse auto's
Stilvallen GF
-
- Racer
- Posts:366
- Joined:Tue Jul 05, 2005 8:54 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:Almere
Herkenbaar...Remke wrote:Hierna heb ik het stationair afgesteld, volgens de vraagbaak moest je dan de stationairklep losnemen, 30 sec laten draaien met de lampen aan en dan het toerental afstellen op 700 rpm.
Op zich loopt hij heel mooi stationair allen steeds als ik het gas loslaat loopt hij 4 a 5 sec 1500 rpm om rustig naar 700 rpm te zakken. Is dit eigenlijk normaal of moet ik nog een handeling uitvoeren om het stationair af te stellen?
Stationair afstellen kan je beter door stappenmotor stekker los te halen en dan af te stellen 600 rpm. Bij aansluiten gaat motor dan weer netjes 700 rpm draaien. Dan loopt je stationair toerental sneller en mooier terug bij indrukken koppeling...
Mazda 626 (GW) 2.0 GLX op LPi