Ik heb ff een vraagje.
Mijn '95 626 GE doet sinds een uurtje helemaal niets meer. Na hier eerst een beetje informatie opgedaan te hebben ivm het inbouwen van zo'n CV-setje, vol goede moed aant werk gegaan. Alles goed en wel aangesloten, sluit de accu weer aan en poef......!
Nu werkt helemaal niets meer, terwijl alle zekeringen nog heel zijn.
Heeft er iemand een idee wat ik opgeblazen kan hebben??
en toen deed helemaal niets het meer
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Re: en toen deed helemaal niets het meer
Heb je de zekeringskast nagekeken in de motorruimte?
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Re: en toen deed helemaal niets het meer
dat was het eerste wat ik gedaan heb, maar geen enkele zekering had het begeven.Casejunkie wrote:Heb je de zekeringskast nagekeken in de motorruimte?
na anderhalf uur zoeken gewoon de computer gereset door hem kort te sluiten, werkt blijkbaar niet alleen bij Volkswagen, sleutel om en starten.
heb nu alleen wel de gordels voor opgeblazen, dus dat word morgen richting sloop voor 2 andere.
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Re: en toen deed helemaal niets het meer
hoe heb je de gordels inhemelsnaam opgeblazen?
Goed om te horen trouwens dat de computer enkel in zijn savetyloop is gekomen
Goed om te horen trouwens dat de computer enkel in zijn savetyloop is gekomen
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Re: en toen deed helemaal niets het meer
nou, de draden van de electronische gasgevulde gordels hebben dezelfde kleurcodering als die van de CV. als je die aansluit ipv de CV dan ploffen de gasvullingen en heb je dus nieuwe nodig. heb gekozen voor gewone standaard gordels van de sloop.Casejunkie wrote:hoe heb je de gordels inhemelsnaam opgeblazen?
Goed om te horen trouwens dat de computer enkel in zijn savetyloop is gekomen
en wat die computer en zijn safetyloop betreft, van mij mogen ze computers weer helemaal verbannen uit auto's. je moet zo ongeveer gestudeerd hebben wil je tegenwoordig je auto zelf nog kunnen onderhouden.