M&M
- Andy Olds350
- Chauffeur
- Posts:65
- Joined:Thu Apr 03, 2014 5:35 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Amsterdam
Foto's!!!!!!!
- finaldragons
- Mazda 626 Lord
- Posts:1810
- Joined:Thu Dec 06, 2007 7:32 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
- Location:Hilversum
Re: M&M
Gewoon een boot anker mee nemen remt ook wel als je die uit gooit
Re: M&M
"nieuwe" vulpijp gemonteerd de oude was echt op div. plekken verrot.
Deze kwam van de sloop, dus deze eerst gestraald en daarna en de roestoplosser gelegd, toen gecoat met een tankcoating,
daarna laten spuiten, en vervolgens in de bodycoating gezet .
dus deze gaat niet meer roesten
Groetjes M&M
Deze kwam van de sloop, dus deze eerst gestraald en daarna en de roestoplosser gelegd, toen gecoat met een tankcoating,
daarna laten spuiten, en vervolgens in de bodycoating gezet .
dus deze gaat niet meer roesten
Groetjes M&M
- Marcel Smeding
- Mazda 626 Lord
- Posts:3682
- Joined:Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Heemskerk
- Contact:
Re: M&M
Dat kan ook, Je kan tegenwoordig gewon een koetswerk schoon laten beitsen ipv. stralen.Arie wrote:Zo zou je eigenlijk de hele auto moeten kunnen doen.... Dan roest die ook nooit meerdus deze gaat niet meer roesten
Alleen dat voorkomen van roesten is fff lastiger...
Re: M&M
zo in tussentijd is er wel iets gedaan natuurlijk, we hadden ineens natte voeten in de auto,
hele interieur eruit en na veel zoeken en met water spelen hebben we het lek eindelijk gevonden.
Er zat een klein scheurtje in de kit naad links in het bij het schutboard. deze weer dichtgesmeerd en het
blijft weer droog
dus nu maar weer eens dichtbouwen.
Groetjes M&M
hele interieur eruit en na veel zoeken en met water spelen hebben we het lek eindelijk gevonden.
Er zat een klein scheurtje in de kit naad links in het bij het schutboard. deze weer dichtgesmeerd en het
blijft weer droog
dus nu maar weer eens dichtbouwen.
Groetjes M&M
Re: M&M
zo eindelijk kunnen we weer eens wat plaatsen..
Er is weer veel gedaan...
de auto complete grote beurt gehad, nieuwe remleidingen van voor naar achteren! maar het forum deed het toen niet!
Nieuwe carterpan
remschijven voor en achter laten afdraaien en dan natuurlijk rondom
nieuwe blokken van Brembo!
2 nieuwe remslangen
nieuwe hoofdremcilinder geplaatst
Dus we zijn weer lekker bezig geweest
Groetjes M&M
Er is weer veel gedaan...
de auto complete grote beurt gehad, nieuwe remleidingen van voor naar achteren! maar het forum deed het toen niet!
Nieuwe carterpan
remschijven voor en achter laten afdraaien en dan natuurlijk rondom
nieuwe blokken van Brembo!
2 nieuwe remslangen
nieuwe hoofdremcilinder geplaatst
Dus we zijn weer lekker bezig geweest
Groetjes M&M
- Arie
- Mazda 626 Lord
- Posts:1667
- Joined:Sat May 16, 2009 1:20 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Re: M&M
Goed bezig! en het rijdt nog steeds
Mazda 626 GC Hatchback GLX 2.0 '84 LPG (Sold)
Mazda 626 GD Hatchback GT 4WS '90 ( Sleeper )
Roest is niet meer de grootste bedreiging voor behoud van onze oldtimers...Dat is de overheid
Mazda 626 GD Hatchback GT 4WS '90 ( Sleeper )
Roest is niet meer de grootste bedreiging voor behoud van onze oldtimers...Dat is de overheid
- marcel
- Mazda 626 Lord
- Posts:3831
- Joined:Mon May 23, 2011 11:12 pm
- Type 626:oudere 626 -87 (alle uitvoeringen)
- Location:MAZDA 626 CLUB / MAZDA CLASSICS
- Contact:
Re: M&M
Half jaar offline, en nu lezen wat je allemaal gedaan hebt dan blijft de auto ook wel prima werken.
Mooi werk M&M en laat het weten als de 350.000Km op de klok staat.
Lekker toeren..
Mooi werk M&M en laat het weten als de 350.000Km op de klok staat.
Lekker toeren..
BACK TO LIFE
XXX https://www.youtube.com/watch?v=eCjVdCJYbQc XXX
IF IT AINT MAZDA, YOUR DRIVING SOMETHING WEIRD AS HELL!!
XXX https://www.youtube.com/watch?v=eCjVdCJYbQc XXX
IF IT AINT MAZDA, YOUR DRIVING SOMETHING WEIRD AS HELL!!