centrale deurvergrendeling 626 sedan

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
norby
beginner
Posts:6
Joined:Sun Mar 04, 2012 6:51 pm
Type 626:626 GF 95-02 (hatchback of sedan)
centrale deurvergrendeling 626 sedan

Post by norby » Thu Jan 10, 2013 4:40 pm

Hallo, ik heb een vraag over mijn centrale deurvergrendeling mazda 626 bj 97 sleutel zonder chip en afstandbediening.

Een paar dagen geleden ging bij het openen van de bestuurderdeur de deurvergrendeling van alle deuren dicht, open, dicht, open en zeer snel.
8 uur later hetzelfde maar dan in een lager tempo.
Er is iets niet goed, ik denk dan aan vocht in een stekkerverbinding of schakelaar.Nu heeft hij het niet meer maar ik vertrouw het dus niet meer.
Weten jullie waar ik ongeveer zoeken moet?
Graag advies want als ik de sleutel in het contact laat en ik stap uit de auto kan ik de pech hebben dat die dicht is!!
Groeten Blockhuis, glane.

M&M
Racer
Posts:315
Joined:Wed Dec 02, 2009 9:40 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Re: centrale deurvergrendeling 626 sedan

Post by M&M » Mon Jan 28, 2013 8:09 pm

Wij hebben dit ook weleens gehad, maar er verder niets mee gedaan....en tot nu is het ook niet weer voorgekomen.
En idd in deze zelfde periode, hebben ook al een keer gehad dat de auto opslot ging terwijl de sleutel in het contact
zat met de draaiende motor... :roll:
Maar nogmaals nu is er niets meer aan de hand :buig:

Groetjes M&M

tiediedie
Nieuw
Posts:1
Joined:Thu May 03, 2012 2:40 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Re: centrale deurvergrendeling 626 sedan

Post by tiediedie » Wed Apr 03, 2013 10:52 am

Ik heb dit probleem ook gehad, bleek dat wanneer de kofferbak op slot zat de centrale deurvergrendeling ook direct op slot werd gestuurd (wat niet hoort). Op het moment dat de kofferbak in de neutrale stand staat (verticaal) is het euvel opgelost, maar dat houd wel in dat wanneer je auto rijd de kofferbak niet op slot zit, wat niet altijd wenselijk is. Ik denk dat het een kabelbreuk / vochtprobleem in de kofferbak is, maar heb er (nog) niets mee gedaan.

Groeten,
Tdd

Post Reply