In dit forum kun je alles kwijt over elke extra Peekaa in je auto
-
Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Post
by Barry Smits » Wed Oct 05, 2005 8:30 am
ik kan niets vinden bij autostyle
site paul staat er niet meer.is die
universele ook bij autostyle verkrijgbaar
Staat er wel bij Roy, ff zoeken.
Nederlands, Products, Mazda, 626, "Producten index": Veerpootbruggen Sparco.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
-
roy moti
- Mazda 626 Lord
- Posts:4254
- Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:HYBRIDE CITY
Post
by roy moti » Wed Oct 05, 2005 4:06 pm
oke gaat ff kijken barry thanx guys
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE
MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
-
dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
-
Contact:
Post
by dak zonder bak » Wed Oct 05, 2005 6:37 pm
ik zien um ook niet!!
alleen van die universele rommel!
mat zwart roeleerd de pan uit!
-
roy moti
- Mazda 626 Lord
- Posts:4254
- Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:HYBRIDE CITY
Post
by roy moti » Wed Oct 05, 2005 7:57 pm
precies ik heb ff gekeken kom
alleen universele tegen
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE
MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
-
SS80
- Chauffeur
- Posts:59
- Joined:Sun Feb 17, 2013 8:12 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Utrecht
-
Contact:
Post
by SS80 » Tue Mar 05, 2013 11:01 pm
Zo'n universele veerpootbrug van Sparco heb ik eens op een Baleno gebouwd.
Ik vond 'm meer geschikt voor achterin, voorin kreeg ik 'm niet langs het blok en dat zal met mijn 626 ook niet gaan ben ik bang..
De uiteinden zijn geen rondjes maar zien er zo uit:
'86 Suzuki Super Carry 1.0
'89 Suzuki Swift 1.3
-
SS80
- Chauffeur
- Posts:59
- Joined:Sun Feb 17, 2013 8:12 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Utrecht
-
Contact:
Post
by SS80 » Sun Mar 10, 2013 8:12 pm
Hier kan je trouwens een passende veerpootbrug bestellen:
http://www.showoffimports.nl/product.ph ... ctid=41106" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze hebben 'm voor voor-boven, achter-boven en een H-brace voor voor-onder!
'86 Suzuki Super Carry 1.0
'89 Suzuki Swift 1.3
-
khasie
- Chauffeur
- Posts:88
- Joined:Fri Jun 11, 2010 5:35 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
Post
by khasie » Thu Mar 28, 2013 8:28 pm
Maar jongens, heeft zo veerpootbrug echt effect? Ja vast wel iets, maar is het verschil merkwaardig groot of valt het allemaal wel mee?
Mazda 626 1.8 GE 1994-->>>>Torento R.I.P
Mazda 626 1.8 GE 1996-->>>>Bellezza
-
Arie
- Mazda 626 Lord
- Posts:1667
- Joined:Sat May 16, 2009 1:20 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Post
by Arie » Fri Mar 29, 2013 3:51 pm
Ik heb ergens nog een originele "made by Ed" veerpootbrug liggen voor de GD.
Ook heb ik een originele voor achter liggen ( van een GT 4WS Coupé )
Geen idee of dit in een GE past.
Mazda 626 GC Hatchback GLX 2.0 '84 LPG (Sold)
Mazda 626 GD Hatchback GT 4WS '90 ( Sleeper )
Roest is niet meer de grootste bedreiging voor behoud van onze oldtimers...Dat is de overheid
-
finaldragons
- Mazda 626 Lord
- Posts:1810
- Joined:Thu Dec 06, 2007 7:32 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
- Location:Hilversum
Post
by finaldragons » Fri Mar 29, 2013 4:28 pm
Ik heb er totaal 3 ben nog opzoek naar 1tje
Maar sinds ik ze erin/onder/op heb.
Zegt mij gevoel dat ie lekkerder en strakker de bocht in te gooien is(kan ook placebo effect zijn maar niks behalve lof voor die dingen van mijn kant)
Wagon 2.2t 1993
-
SS80
- Chauffeur
- Posts:59
- Joined:Sun Feb 17, 2013 8:12 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Utrecht
-
Contact:
Post
by SS80 » Fri Mar 29, 2013 5:33 pm
Er zit wel degelijk verschil in, maar het is een combinatie van verschillende dingen.
Als je op een standaard auto veerpootbruggen bouwd zal je niet veel merken, maar op een verlaagde weer wel. Een mooie toevoeging bij onze voorwielaandrijvers is nog een dikkere stabilisatorstang achter.
Het voor-na verschil was op mijn Swift Cabrio erg duidelijk, maar dat was natuurlijk om te beginnen al een slappe carrosserie omdat ie geen dak had.
Met de Baleno had ik alleen achter zo'n stang en voor verlaagd. Daar had het dus geen zin (maar ik vond t wel leuk staan)
'86 Suzuki Super Carry 1.0
'89 Suzuki Swift 1.3
-
khasie
- Chauffeur
- Posts:88
- Joined:Fri Jun 11, 2010 5:35 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
Post
by khasie » Fri Mar 29, 2013 8:09 pm
Goed verhaal SS80, bedankt.
Moet dus nog even kijken of dat wel iets voor mij GEtje is. Aangezien ik hem niet verlaagd heb. Wil graag alleen de voorkant wat aan de grond plakken maar om direct een setje schroefset te kopen vind ik ook een beetje te duur.
Mazda 626 1.8 GE 1994-->>>>Torento R.I.P
Mazda 626 1.8 GE 1996-->>>>Bellezza
-
finaldragons
- Mazda 626 Lord
- Posts:1810
- Joined:Thu Dec 06, 2007 7:32 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
- Location:Hilversum
Post
by finaldragons » Fri Mar 29, 2013 8:14 pm
Setje verlagings veren doet een hoop de vraag is alleen of je huidige schokdempers het leuk vinden(leeftijd slijtage etc. )
Wagon 2.2t 1993
-
khasie
- Chauffeur
- Posts:88
- Joined:Fri Jun 11, 2010 5:35 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
Post
by khasie » Fri Mar 29, 2013 8:32 pm
ja inderdaad,
Die zijn natuurlijk wel paar jaartjes oud ( 17 jaar ). Maar uiteraard is dat wel een goed punt ja.
Risico nemen of toch maar eieren voor me geld kiezen?
Mazda 626 1.8 GE 1994-->>>>Torento R.I.P
Mazda 626 1.8 GE 1996-->>>>Bellezza
-
finaldragons
- Mazda 626 Lord
- Posts:1810
- Joined:Thu Dec 06, 2007 7:32 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
- Location:Hilversum
Post
by finaldragons » Fri Mar 29, 2013 8:36 pm
4 optie's
Schroef set
nieuwe dempers met lage veren
ouwe dempers met nieuwe veren
of gewoon orgineel houden
Tis net hoe graag je het wilt hebben en wat je ervoor over hebt.
Persoonlijk zou ik alles vervangen of niks vervangen(of tegen de tijd dat de originele op zijn dan moeten ze er toch onder uit )
Wagon 2.2t 1993
-
mad man
- Mazda 323 Lord
- Posts:3087
- Joined:Sun Oct 19, 2008 7:05 pm
- Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
- Location:Capelle aan den ijssel
-
Contact:
Post
by mad man » Sun Mar 31, 2013 11:04 pm
Ook met standaard veren zit er best een verschil in die best merkbaar is.