Filter
allereerst hoort dit in het GD forum en niet in het GE forum.
Ten tweede: heeft je pa een 2.2i-12v of een 2.0i8v? anders is het volgens mij niet mogelijk. de 2.0-12v kan niet zo'n filter hebben omdat het een carb is, en de 2.0i16 is geen GLX maar GT.
Anders kan je zel zo'n universeel setje van de autostyle pakken volgenst mij
Ten tweede: heeft je pa een 2.2i-12v of een 2.0i8v? anders is het volgens mij niet mogelijk. de 2.0-12v kan niet zo'n filter hebben omdat het een carb is, en de 2.0i16 is geen GLX maar GT.
Anders kan je zel zo'n universeel setje van de autostyle pakken volgenst mij
Sory dat ik het verkeerd poste. Het is een sedan glx. Zo'n eentje maar dit is een hb http://hyperinzerce.cz/inz/117709.jpg
Ik denk een 1.8 maar weet niet zkr.
Ik denk een 1.8 maar weet niet zkr.
- Mazdarati
- Ervaren Racer
- Posts:841
- Joined:Thu Sep 01, 2005 12:43 pm
- Type 626:626 GF 95-02 (hatchback of sedan)
- Location:Utrecht -> 17km -> west -> ......
- Contact:
Welkom op dit mooie forum
Denk wel dat het mogelijk is, maar niet dat ie veel harder gaat.
Of is het alleen voor de "looks"
Denk wel dat het mogelijk is, maar niet dat ie veel harder gaat.
Of is het alleen voor de "looks"
Peugeot 307 XSI 2.0i 16v '02 LPI-G3
Mazda 626 2.0i 8v glx '91 sedan (sold)
Nissan Sunny 1.3 '89 (recycled)
Giant Boulder 500 '98 (short distances)
viewtopic.php?f=21&t=3534
k&n is een fabrikant van "power" filters ja.
als het een 1.8 is is het ook een carburateur, dan is dat met aanzuigbuis etch ook niet echt mogelijk.
tenzij je misschien in het luchtfilterhuis de huidige filter eruit haalt, en dan daaraan van die buizen maakt, en op het einde daarvan een filter. maar ik weet niet;
a) of dat mogelijk is
b) of je er iets aan hebt.
als het een 1.8 is is het ook een carburateur, dan is dat met aanzuigbuis etch ook niet echt mogelijk.
tenzij je misschien in het luchtfilterhuis de huidige filter eruit haalt, en dan daaraan van die buizen maakt, en op het einde daarvan een filter. maar ik weet niet;
a) of dat mogelijk is
b) of je er iets aan hebt.
- Marcel Smeding
- Mazda 626 Lord
- Posts:3682
- Joined:Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Heemskerk
- Contact:
Echt wel dat dat mogelijk is, het zal custommade worden, want origineel is het er idd. niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.AKA-47 wrote:k&n is een fabrikant van "power" filters ja.
als het een 1.8 is is het ook een carburateur, dan is dat met aanzuigbuis etch ook niet echt mogelijk.
Er zijn haakse bochten die je op een carb. kunt zetten. Bv. de peugeot 205 en diverse renaults hebben van die bochten op de carb. modellen. Zal alleen even zoeken worden naar een goed passende.
Mazda CX5 GT-M (2018 lease hok)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
van voor 90 is een carb. maakt dan geen reet uit of het een 1800 of een 2liter is.
dat filter wat je liet zien van k&n is een vervangings filter. komt dus in je originele luchtfilter bak en zie je dus nix ''stoers'' onder de motorkap.
je kunt idd met wat pijpen en haakse bochten een cone filter erop zetten. ik heb dit mijn nissan micra carberatuer torretje ook gedaan ( geheel om praktische redenen vanwege de gasinbouw)
dat filter wat je liet zien van k&n is een vervangings filter. komt dus in je originele luchtfilter bak en zie je dus nix ''stoers'' onder de motorkap.
je kunt idd met wat pijpen en haakse bochten een cone filter erop zetten. ik heb dit mijn nissan micra carberatuer torretje ook gedaan ( geheel om praktische redenen vanwege de gasinbouw)
mat zwart roeleerd de pan uit!