Filter
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
verwacht alleen geen schokkende dingen met zo'n filter hoor... hij zuigt wat meer lcht aan dan een inleg/paneelfilter maar meer ook niet. als ie langs je blok zit, zuigt ie dus ook nog eens meer warme lucht aan dan voorheen en gaat je vermogen zelfs omlaag.... als je een cai maakt en je filter dus bij je blok (dus warmte) vandaan houdt gaat het wat opleveren maar dan nog geen schokkende dingen hoor, net als met die "speciale einddempers" ..... max (en dus ook echt max) 5% maar ga daar alvast maar niet va uit....
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
- jaap18
- Racer
- Posts:434
- Joined:Sun Jan 15, 2006 1:20 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:Overloon
- Contact:
ik ben ook al opzoek geweest naar een k&n inleg filter, maar bij de officiele k&n hadden ze helemaal geen k&n filters . maar het gaat er mij meer om dat ik die dan kan uitwassen en dat het misschien een ander geluid geeft maar geen extra power. daar is de GT voor uitgevonden
>>>MX-6 2.2i-12V TURBO automaat '91<<<
626 COUPE 2.0-12V GLX K6 '89
626 COUPE 2.0i-16V GT (overleden)
626 COUPE 2.0-12V GLX K6 '89
626 COUPE 2.0i-16V GT (overleden)
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
op mun scorpio 2.0i was het goed te horen (filter zelf en in de pijp) maar bij de probe weer minder. nu ie in de voorbumper kou aan het happen is hoor ik mun filter dus helemaal nie meer omdat ie verder weg zit maar mun uitlaat ronkt wel wat meer maar gelukkig niet te hard
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Ik heb vandaag me luchtfilter verplaatst naar achter de voorbumper. Je hoort hem helaas een stuk minder. Maar heb het idee als me motor nu goed warm is dat hij net iets beter door trekt.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact: