voor de v6 motoren
- Philip
- Ervaren Racer
- Posts:914
- Joined:Fri Feb 18, 2005 10:56 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:almelo
kwam het tegen via de nieuwsbrief van jeroentje.nl
http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... id=8010401
http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=80104002
http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=60195050
http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... id=8010401
http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=80104002
http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=60195050
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
Re: voor de v6 motoren
25 pk is de moeite!
vergeet niet dat deze dus op een testbak ook zijn ontsteking optimaal afgesteld heeft. dit vermogen ga je dus nooit halen als je ook niet op een testbank gaat om het te laten optimaliseren!(als je het zowiezo al ooit haalt!)
vergeet niet dat deze dus op een testbak ook zijn ontsteking optimaal afgesteld heeft. dit vermogen ga je dus nooit halen als je ook niet op een testbank gaat om het te laten optimaliseren!(als je het zowiezo al ooit haalt!)
mat zwart roeleerd de pan uit!
- Philip
- Ervaren Racer
- Posts:914
- Joined:Fri Feb 18, 2005 10:56 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:almelo
Re: voor de v6 motoren
had eigenlijk meer verwacht dat je hierover zou vallen
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
Re: voor de v6 motoren
die haddik niet gezien
maar hoef natuurlijk niet te vertellen dat dit ook wat aanpassingen in management vereist.
maar over vallen hoezo???? ik hou wel van een turboowtje hierendaar hoor!
maar hoef natuurlijk niet te vertellen dat dit ook wat aanpassingen in management vereist.
maar over vallen hoezo???? ik hou wel van een turboowtje hierendaar hoor!
mat zwart roeleerd de pan uit!
- Philip
- Ervaren Racer
- Posts:914
- Joined:Fri Feb 18, 2005 10:56 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:almelo
Re: voor de v6 motoren
ik bedoel de aansluiting van de turbo op de pijp
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
Re: voor de v6 motoren
Niet bepaald zuiver nee
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
Re: voor de v6 motoren
ja das ws voor de foto ff los inmekaar gezet. turbowtje met te dunne boutjes vast opt spruitstuk geeft al wat ruimte. de downpipe zit ook maar met 1 boutje eraan.
dus dat zit wel goed. wie gaat het bestelle?
dus dat zit wel goed. wie gaat het bestelle?
mat zwart roeleerd de pan uit!
- Philip
- Ervaren Racer
- Posts:914
- Joined:Fri Feb 18, 2005 10:56 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:almelo
Re: voor de v6 motoren
het laatste seizoen van het jaar
maarre ff kort vraagje he, een standaard xerxes motor, past dit daarop ? of kun je dan beter de weg van de custom turbo inslaan?
jaja nog steeds dat plan zoals het er initieel lag bak
maarre ff kort vraagje he, een standaard xerxes motor, past dit daarop ? of kun je dan beter de weg van de custom turbo inslaan?
jaja nog steeds dat plan zoals het er initieel lag bak
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
Re: voor de v6 motoren
als het voor de v6 is moet dat gaan denkik. het verrotte van v en boxermotoren is dat je van die lange spruitstukken moet maken. het beste is zo kort mogelijk en elke cilinder afzonderlijk zo laat mogelijk voor de turbo samenvoegen. op deze manier krijg je de beste druk golven op je turbo als afzonderlijke klappen op het turbine wiel ipv dat het er maar een beetje doorheen waait. op een v6 gaat dat dus niet omdat je dan een buiznewerk krijgt wat niet eens achter in een wagon past. je zou ook 2 kleine turbowtjes kunnen overwegen. zo maak ik het op een 911 (6 cil boxer) voor een maat van me
mat zwart roeleerd de pan uit!
- Philip
- Ervaren Racer
- Posts:914
- Joined:Fri Feb 18, 2005 10:56 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:almelo
Re: voor de v6 motoren
hum over een half jaar maar eens echt induiken dan, als ik het budget wat preciezer weet. ik gok nu op zon 500 euro per maand. maar goed. is nog maar een indicatie.
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project