Blauwe lampen / neon

In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Thu Nov 18, 2004 6:45 pm

tsja
ik rij 30 000 km per jaar en heb de afgelopen 3 jaar geen lekke band gehad! ik heb trouwes niet eens een reserve wiel!!!
kep wel zoon compressortje dat op de sigaretten aansteker werkt!!

maar goed twas maar een diee!!
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

Xerxes

Post by Xerxes » Thu Nov 18, 2004 8:01 pm

Ok Nou maar weer on topic!!

User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts:4254
Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:HYBRIDE CITY

Post by roy moti » Thu Mar 23, 2006 12:51 am

zozo dat ziet er kicke uit ,ik wil ook nog neon
in de auto maar dan groen
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE

User avatar
Barry Smits
Mazda 626 Lord
Posts:1300
Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
Location:Nieuwegein

Post by Barry Smits » Thu Mar 23, 2006 9:32 am

Na dit weekend post ik weer eens wat foto's. Ben druk bezig met het interieur.
More to come.
Trust me, I know what I'm doing.

Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.

User avatar
Marcel Smeding
Mazda 626 Lord
Posts:3682
Joined:Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:Heemskerk
Contact:

Post by Marcel Smeding » Thu Mar 23, 2006 11:50 am

dak zonder bak wrote:hallo

mooi allemaal!
maar wat een gigantsiche gasbom hebbie er achterin liggen!!!!
zou je er niet een keer een ring tankje ingooien??? hebbik ook en kan 60 liter in!!
mischien kannik er zelfs wel eentje voor je regelen!!
He bak, wat verbruikt die station van jou nou op gas?
En hoe harde loopt hij ongeveer?
Die van mij is dan een 2L 8V, maar vind hem wel erg tam.
Top van 140 a 150 km/h op benzine. :-o
Mazda CX5 GT-M (2018 lease hok)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)

User avatar
tieske turbo
Ervaren Racer
Posts:707
Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
Location:Hellmond
Contact:

Post by tieske turbo » Thu Mar 23, 2006 8:24 pm

Barry Smits wrote:Heb ze bij het Zuiden in Helmond gehaald, doen ook in autostyle spullen.
nutteloze info maar toch, mun zwager werkt daar...altijd fijn die familiekorting (zolang de baas het maar niet ziet dan he :-D ) gisteren ff blue vision achtige lampies gehaald en dat ziet er ook stukken beter uit
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee

ex '90 626 coupé mattemaz

User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts:5028
Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:GT town

Post by Casejunkie » Thu Mar 23, 2006 9:11 pm

Marcel Smeding wrote:
dak zonder bak wrote:hallo

mooi allemaal!
maar wat een gigantsiche gasbom hebbie er achterin liggen!!!!
zou je er niet een keer een ring tankje ingooien??? hebbik ook en kan 60 liter in!!
mischien kannik er zelfs wel eentje voor je regelen!!
He bak, wat verbruikt die station van jou nou op gas?
En hoe harde loopt hij ongeveer?
Die van mij is dan een 2L 8V, maar vind hem wel erg tam.
Top van 140 a 150 km/h op benzine. :-o
Die 8 kleppers zijn extreem langzaam!
Je top op benzine zal tussen de 170 en 180 liggen. Dat is dus de reden dat ik een FE3 heb gelegd alleen jij zit met je LPG en das wat minder dan :(
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress

User avatar
tieske turbo
Ervaren Racer
Posts:707
Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
Location:Hellmond
Contact:

Post by tieske turbo » Thu Mar 23, 2006 10:48 pm

das behoorlijk tam dan ja... mun scorpio 2.0i 8v liep 205 (op de teller dan), scheelt nogal... wel 2 totaal verschillende blokken maar toch. mazda 2.0 8v is carb he?
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee

ex '90 626 coupé mattemaz

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Thu Mar 23, 2006 11:08 pm

die wagon van mij was een 2.2. liep 210 en na heel lang aan houden 220 op gas.
maar ik hoor vaker dat die 2,0 8v's niet vooruit te branden zijn!
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Thu Mar 23, 2006 11:39 pm

gast op autmaxx forum heeft 200pk geperst uit een 8 klepper :-D

1.4 :-o

maarja, heeftie wel 2 (!) turbos EN een compressor aangehangen :party:

User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts:5028
Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:GT town

Post by Casejunkie » Fri Mar 24, 2006 12:02 am

AKA-47 wrote:gast op autmaxx forum heeft 200pk geperst uit een 8 klepper :-D

1.4 :-o

maarja, heeftie wel 2 (!) turbos EN een compressor aangehangen :party:
2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turbo
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress

User avatar
Piet
Mazda 626 Lord
Posts:2401
Joined:Thu Dec 05, 2002 8:45 am
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Piet » Fri Mar 24, 2006 7:19 am

Casejunkie wrote:2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turbo
1 big ass turbo geeft je ook een big ass turbogat

dat voorkom je met 2 kleinere turbo's
Bmw 328i touring M-Edition

# 17 inch ac schnitzer breedset
# Intrax RS schroefset

User avatar
Marcel Smeding
Mazda 626 Lord
Posts:3682
Joined:Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:Heemskerk
Contact:

Post by Marcel Smeding » Fri Mar 24, 2006 7:42 am

Die onderblokken van een 8V zijn toch hetzelfde als die van een 12V?

In theorie zou er dan ook een 12V kop oppassen, maar past het inlaatspruitstuk dan nog? En is een standaart 12V kop geschikt voor LPG?


Nee ga hem niet direct verbouwen, maar als de mogelijkheid zich aandiendt........
Mazda CX5 GT-M (2018 lease hok)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)

User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts:5028
Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:GT town

Post by Casejunkie » Fri Mar 24, 2006 9:22 am

Piet wrote:
Casejunkie wrote:2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turbo
1 big ass turbo geeft je ook een big ass turbogat

dat voorkom je met 2 kleinere turbo's
Klopt, maar als je het meeste vermogen wil ben je het beste af met 1 hele grote turbo. Wil je veel vermogen en nog lekker rijden dan kan je idd het beste 2 wat kleinere turbo's nemen.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Fri Mar 24, 2006 11:07 am

met die 2 turbo's en compressor heeft hij zowat non-stop boost zei hij

Post Reply