Blauwe lampen / neon
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
- Marcel Smeding
- Mazda 626 Lord
- Posts:3682
- Joined:Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Heemskerk
- Contact:
He bak, wat verbruikt die station van jou nou op gas?dak zonder bak wrote:hallo
mooi allemaal!
maar wat een gigantsiche gasbom hebbie er achterin liggen!!!!
zou je er niet een keer een ring tankje ingooien??? hebbik ook en kan 60 liter in!!
mischien kannik er zelfs wel eentje voor je regelen!!
En hoe harde loopt hij ongeveer?
Die van mij is dan een 2L 8V, maar vind hem wel erg tam.
Top van 140 a 150 km/h op benzine.
Mazda CX5 GT-M (2018 lease hok)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
nutteloze info maar toch, mun zwager werkt daar...altijd fijn die familiekorting (zolang de baas het maar niet ziet dan he ) gisteren ff blue vision achtige lampies gehaald en dat ziet er ook stukken beter uitBarry Smits wrote:Heb ze bij het Zuiden in Helmond gehaald, doen ook in autostyle spullen.
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Die 8 kleppers zijn extreem langzaam!Marcel Smeding wrote:He bak, wat verbruikt die station van jou nou op gas?dak zonder bak wrote:hallo
mooi allemaal!
maar wat een gigantsiche gasbom hebbie er achterin liggen!!!!
zou je er niet een keer een ring tankje ingooien??? hebbik ook en kan 60 liter in!!
mischien kannik er zelfs wel eentje voor je regelen!!
En hoe harde loopt hij ongeveer?
Die van mij is dan een 2L 8V, maar vind hem wel erg tam.
Top van 140 a 150 km/h op benzine.
Je top op benzine zal tussen de 170 en 180 liggen. Dat is dus de reden dat ik een FE3 heb gelegd alleen jij zit met je LPG en das wat minder dan
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turboAKA-47 wrote:gast op autmaxx forum heeft 200pk geperst uit een 8 klepper
1.4
maarja, heeftie wel 2 (!) turbos EN een compressor aangehangen
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- Marcel Smeding
- Mazda 626 Lord
- Posts:3682
- Joined:Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:Heemskerk
- Contact:
Die onderblokken van een 8V zijn toch hetzelfde als die van een 12V?
In theorie zou er dan ook een 12V kop oppassen, maar past het inlaatspruitstuk dan nog? En is een standaart 12V kop geschikt voor LPG?
Nee ga hem niet direct verbouwen, maar als de mogelijkheid zich aandiendt........
In theorie zou er dan ook een 12V kop oppassen, maar past het inlaatspruitstuk dan nog? En is een standaart 12V kop geschikt voor LPG?
Nee ga hem niet direct verbouwen, maar als de mogelijkheid zich aandiendt........
Mazda CX5 GT-M (2018 lease hok)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Klopt, maar als je het meeste vermogen wil ben je het beste af met 1 hele grote turbo. Wil je veel vermogen en nog lekker rijden dan kan je idd het beste 2 wat kleinere turbo's nemen.Piet wrote:1 big ass turbo geeft je ook een big ass turbogatCasejunkie wrote:2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turbo
dat voorkom je met 2 kleinere turbo's
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress