Mazda 626 met nieuwe 18 inch velgen

In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
User avatar
Piet
Mazda 626 Lord
Posts:2401
Joined:Thu Dec 05, 2002 8:45 am
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Piet » Fri Jan 14, 2005 6:49 pm

mooie auto die kleur ziet er ook goed uit

ik vond ook nog een foto van mijn xerxes

Image
Bmw 328i touring M-Edition

# 17 inch ac schnitzer breedset
# Intrax RS schroefset

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Fri Jan 14, 2005 7:40 pm

kon tog zijn dat het een 12v v6 was en dattie naar een 24v wou!!
kweet niet wat der allemaal geleverd is aan motoren in GE's

mijn pa heefd altijd ford scorpio's gereden (elk jaar een nieuwe)
had eerst 4x een 3.0 v6 12 v en als laatste (voor de blazer) een 3.0 v6 24v cossworth
verschil was tog duidelijk aanwezig!

maar ast een 4 cilinder is zou ik niet gaan v6en! (of je moet zin hebben om veel gezeik met rdw en die andere misselijke overheidsinstanties aan te gaan)
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts:5028
Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:GT town

Post by Casejunkie » Fri Jan 14, 2005 10:54 pm

dak zonder bak wrote:kon tog zijn dat het een 12v v6 was en dattie naar een 24v wou!!
kweet niet wat der allemaal geleverd is aan motoren in GE's

mijn pa heefd altijd ford scorpio's gereden (elk jaar een nieuwe)
had eerst 4x een 3.0 v6 12 v en als laatste (voor de blazer) een 3.0 v6 24v cossworth
verschil was tog duidelijk aanwezig!

maar ast een 4 cilinder is zou ik niet gaan v6en! (of je moet zin hebben om veel gezeik met rdw en die andere misselijke overheidsinstanties aan te gaan)
Idd bij vernadering aan het aantal cilinders moet hij een RDW herkeuring krijgen en die zijn ietsjes zwaarder dan je APK'tje
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress

User avatar
Crowbar
Mazda 626 Lord
Posts:3254
Joined:Sat Mar 22, 2003 10:45 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Crowbar » Sun Jan 16, 2005 9:02 am

als een auto geleverd is met v6 hoeft /mag dat niet zo'n punt zijn hoorde ik bij de garage waar ik mijn auto laatst heb laten keuren..
keurmeester had zelfs Vr 6 in Golf 1 gepropt... :-D
Greetz,
Crowbar

Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Sun Jan 16, 2005 12:35 pm

regels zijn nog niet zo lang geleden aangescherpt geloof ik
maar het is idd waar dat de rdw keruing een stuk makkelijker is als het betreffende blok origineel al in de zelfde caroserie geleverd is!

maar dan nog joh
RDW sux!!! altijd gezeik!!
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

Xerxes

Post by Xerxes » Sun Jan 16, 2005 2:23 pm

dak zonder bak wrote:regels zijn nog niet zo lang geleden aangescherpt geloof ik
maar het is idd waar dat de rdw keruing een stuk makkelijker is als het betreffende blok origineel al in de zelfde caroserie geleverd is!

maar dan nog joh
RDW sux!!! altijd gezeik!!

Mooi, hou op schei uit!!!

Xerxes

Post by Xerxes » Sun Jan 16, 2005 5:19 pm

PaulK626modifyer wrote:Ik hoor het al wel.

Ik laat lekker de motor erin zitten die ik nu heb. Kost allemaal weer veel geld en nu ga ik ook al hard zat. Als ik in een v6 ga rijden dan komen er alleen maar meer bekeuringen binnen en ga ik veel te hard rijden.

Ik vraag me nog wel steeds af hoe het is om in een 626 v6 te rijden, maar dat gebeurd ooit nog wel een keer. :?
Komt wel als we een keer afspreken ofzo, dan kunnen we wel effe rijden, als he!!

User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts:4254
Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:HYBRIDE CITY

Post by roy moti » Thu Mar 23, 2006 12:54 am

he paul wat is de ET waarde van jou 18inch velgen ?
je bandenmaat is toch 215-40-18 toch?
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE

User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts:4254
Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:HYBRIDE CITY

Post by roy moti » Fri Mar 24, 2006 4:46 pm

oke wat moet ik hier onder verstaan
soms aanlopen, waarom deze vraag
zit er over na te denken om voor 18inch
te gaan maar ik weet nog niet zekers
de velg die ik op het oog heb moet ik
denk ik echt onder de auto zien.
dus je hoort nog zekers van me als
het wat wordt.
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE

Post Reply