Nee, gecupt is profiel juist als er "zaagtanden" op zitten, dus schuine vlakken, en een opstaande rand..Xerxes wrote:Rijd goed hoor, alleen de achterbanden zijn gecupt(of hoe je dat ook schrijft.) Houd in dat er wat rechte vlakken op zitten wat een ontiegelijk irritant geluid maakt, maar die bandjes ga ik vervangen, maar verder rijd ut goed!!
bandenpraat
- Crowbar
- Mazda 626 Lord
- Posts:3254
- Joined:Sat Mar 22, 2003 10:45 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
Re: bandenpraat
Hij is i.i.g. niet meer mooi rond, wat dus die herrie veroorzaakt, wat ze op me werk zeggen is dat een wanneer een band gecupt is dat ie niet meer mooi rond is.Crowbar wrote:Nee, gecupt is profiel juist als er "zaagtanden" op zitten, dus schuine vlakken, en een opstaande rand..Xerxes wrote:Rijd goed hoor, alleen de achterbanden zijn gecupt(of hoe je dat ook schrijft.) Houd in dat er wat rechte vlakken op zitten wat een ontiegelijk irritant geluid maakt, maar die bandjes ga ik vervangen, maar verder rijd ut goed!!
en ik dacht wat niet rond is wat rechter, zodoende
thnx voor de les, weet ik ut ook weer precies.
- Crowbar
- Mazda 626 Lord
- Posts:3254
- Joined:Sat Mar 22, 2003 10:45 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
remedie
je zou kunnen proberen om ze voor te zetten en de zaagtand er een b-tje af te gummen/remmen (net hoe ze er op zitten) ookal maakte het lawaai, het geeft ook in één richting meer grip, dus remmend òf trekkend, ik heb het getest remde beter bij nat weer! met de tanden onder naar voren dan...
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
Re: remedie
HEB JE AL OCTROOI AANGEVRAAGT?Crowbar wrote:je zou kunnen proberen om ze voor te zetten en de zaagtand er een b-tje af te gummen/remmen (net hoe ze er op zitten) ookal maakte het lawaai, het geeft ook in één richting meer grip, dus remmend òf trekkend, ik heb het getest remde beter bij nat weer! met de tanden onder naar voren dan...
- Crowbar
- Mazda 626 Lord
- Posts:3254
- Joined:Sat Mar 22, 2003 10:45 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
uit design..(GD)
..Dat doen alle niet-winterbanden...Pasoosap wrote:Maar toch zal ik je adviezeeren om er niet mee in de winter te rijden. Het probleem van deze band is dat het profiel dichtsliBt bij sneeuw. En zo krijg je een effect (van dichtsliBBen) da je op sliks rijdt . En dat is niet aan te raden.
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.