Mazda 626 met nieuwe 18 inch velgen
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Ten eerste: hartelijk welkom op dit forum.
Complimentjes voor je zeer mooie 626!
En zoals Xerxes als zegt haal alsjeblieft die LX stickers er af doet afbreuk op je 626.
Ben benieuwd of je er nog meer mee gaat doen.
Complimentjes voor je zeer mooie 626!
En zoals Xerxes als zegt haal alsjeblieft die LX stickers er af doet afbreuk op je 626.
Ben benieuwd of je er nog meer mee gaat doen.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Het makkelijkste na mij weten is warm maken met een föhn.PaulK626modifyer wrote:De lampen die ik gemonteerd heb zijn van litech. 12 v 55 w HID xenon gas charged.
In mijn dimlicht heb ik type H1 lampen geplaats van bovenstaand type.
Grootlicht komt er van eht weekend in en is ook type H1.
Maar mijn stadlichtje heb ik van autostyle met een witte fitting, zodat het wit reflecteerd in plaats van geel.
Die jubilee sticker en LX sticker wil ik er allebei afhalen. samen met de witte knipperlichten is dat het mooist.
Zijn die stickers makkelijk te verwijderen of meot je hiervoor speciaal spul gebruiken en meot ik nog opletten met de lak.
de lijmrestjes kan je verwijderen met remreiniger maar als ik het goed heb is niet niet bevoordelijk voor je lak dus zal je de restjes goed weg moeten poetsen.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Ooh dat is fijn. Remreiniger haalt echt super makkelijk de lijm resten weg.Xerxes wrote:Die lak kan wel tegen remreiniger, geen probleem!!
Daarna afdoen en effe oppoetsen.
Wat was je kwijt voor die lampen en waar heb je ze vandaan?
staat erg gaaf!!
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- Radinov
- Mazda 626 Lord
- Posts:3282
- Joined:Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Rotterdam / Ossendrecht
- Contact:
Woei, dat is een strakke bak kerel Nog wel ff stickers d'raf pielen idd.
Maar die 18's icm met die verlaging zien er echt strak uit!
Iig, die lampen zijn wel tight, zou ik ook wel willen. Kun je die gewoon zonder aanpassingen in de bestaande koplampunits monteren?
En hoe heet die verkoper trouwens? Dan weet ik wie ik kan vertrouwen... nog nooit negatieve ervaringen met marktplaats gehad maarja je weet maar nooit.
Maar die 18's icm met die verlaging zien er echt strak uit!
Iig, die lampen zijn wel tight, zou ik ook wel willen. Kun je die gewoon zonder aanpassingen in de bestaande koplampunits monteren?
En hoe heet die verkoper trouwens? Dan weet ik wie ik kan vertrouwen... nog nooit negatieve ervaringen met marktplaats gehad maarja je weet maar nooit.
- Radinov
- Mazda 626 Lord
- Posts:3282
- Joined:Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Rotterdam / Ossendrecht
- Contact:
ga lekker met photoshop aan de gang zou ik zeggenPaulK626modifyer wrote:heeft er iemand van jullie toevallig een foto van een mazda in de kleur van mijn auto met de scirts in dezelfde kleur. Dan heb ik al een idee hoe het er uit gaat zien.
Maar over die motor... alles is passend te maken, alleen tis wel essentieel dat je een beetje verstand hebt van waar je mee bezig bent.
1 op 8,5 en 1x 1 op 13 op de snelweg!!PaulK626modifyer wrote:V6 houdt van .
Wat is het verbruik ongeveer. 1 op 8 denk ik??
Ik vind die grille die je hebt erg mooi. Heb je vanaf je eerste grille het logo op die nieuwe moeten plakken of zat die er al op.
en zo zie je door wat te proberen kom je nog wat tegen
gecombineerd gebruik 1 op 10
Dan zou ik gewoon gaan voor een echte XERXES dan heb je ook de uitrusting ervan!PaulK626modifyer wrote:Allereerst ben ik niet techtnisch en is de vraag die ik ga stellen waarschijnlijk heel dom, maar toch doe ik het.
Zou ik in mijn auto een xerxes motor kunnen leggen. Zo ja, wat voor aanpassingen moeten er dan gedaan worden. Ik neem aan dat niet alleen de motor anders is, maar ook versnellingsbak e.d.
Heb er allemaal geen verstand van op dat gebied dus.....
Ik hoor het wel
bedankt
Elek ramen,
Elek schuif/kantel dak
Cruise Control
Speciale bekleding etc etc
Vanwaar dan LXPaulK626modifyer wrote:Dat is ook zo en waarschijnlijk krijg je problemen als je alles gaat veranderen. Volgens mij is het enige verschil dat ik geen schuif/kanteldak heb en de cruise control. Voor de rest is alles electrisch.
Hij komt in de buurt van de xerxes omdat dit de jubilee uitvoering was die bijna alle opties van de xerxes heeft.
LX heeft normaal altijd slingers, zal dan inderdaad de Jubilee uitvoering wel zijn, vraag ik me alleen af wat er dan x-tra op een GLX jubilee zit?
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
xerxes blok erin kan natuurlijk!
vraag is wat voorn blok lig er nu in?? is het al een 6 cilinder?? als je namelijk een 4 cilinder hebt kan je er beter niet aan beginnen omdat je die lastig op kenteken krijgt!
van 6 naar 6 is geen probleem! ff uitzoeken of de bak past (en die past zeer waarschijnlijk omdat mazda natuurlijk geen 2 verschillende v6 onderblokken gaat maken) blok met touwtjes en computer overhange kabel boom geheel over stekkeren en gassen met die bak!
vraag is wat voorn blok lig er nu in?? is het al een 6 cilinder?? als je namelijk een 4 cilinder hebt kan je er beter niet aan beginnen omdat je die lastig op kenteken krijgt!
van 6 naar 6 is geen probleem! ff uitzoeken of de bak past (en die past zeer waarschijnlijk omdat mazda natuurlijk geen 2 verschillende v6 onderblokken gaat maken) blok met touwtjes en computer overhange kabel boom geheel over stekkeren en gassen met die bak!
mat zwart roeleerd de pan uit!
Bak, als het een V6 zou zijn, zou hij er geen xerxes blok in hangen omdat dat nou juist de V6 is.dak zonder bak wrote:xerxes blok erin kan natuurlijk!
vraag is wat voorn blok lig er nu in?? is het al een 6 cilinder?? als je namelijk een 4 cilinder hebt kan je er beter niet aan beginnen omdat je die lastig op kenteken krijgt!
van 6 naar 6 is geen probleem! ff uitzoeken of de bak past (en die past zeer waarschijnlijk omdat mazda natuurlijk geen 2 verschillende v6 onderblokken gaat maken) blok met touwtjes en computer overhange kabel boom geheel over stekkeren en gassen met die bak!