Page 2 of 4

Posted: Thu Nov 18, 2004 6:45 pm
by dak zonder bak
tsja
ik rij 30 000 km per jaar en heb de afgelopen 3 jaar geen lekke band gehad! ik heb trouwes niet eens een reserve wiel!!!
kep wel zoon compressortje dat op de sigaretten aansteker werkt!!

maar goed twas maar een diee!!

Posted: Thu Nov 18, 2004 8:01 pm
by Xerxes
Ok Nou maar weer on topic!!

Posted: Thu Mar 23, 2006 12:51 am
by roy moti
zozo dat ziet er kicke uit ,ik wil ook nog neon
in de auto maar dan groen

Posted: Thu Mar 23, 2006 9:32 am
by Barry Smits
Na dit weekend post ik weer eens wat foto's. Ben druk bezig met het interieur.
More to come.

Posted: Thu Mar 23, 2006 11:50 am
by Marcel Smeding
dak zonder bak wrote:hallo

mooi allemaal!
maar wat een gigantsiche gasbom hebbie er achterin liggen!!!!
zou je er niet een keer een ring tankje ingooien??? hebbik ook en kan 60 liter in!!
mischien kannik er zelfs wel eentje voor je regelen!!
He bak, wat verbruikt die station van jou nou op gas?
En hoe harde loopt hij ongeveer?
Die van mij is dan een 2L 8V, maar vind hem wel erg tam.
Top van 140 a 150 km/h op benzine. :-o

Posted: Thu Mar 23, 2006 8:24 pm
by tieske turbo
Barry Smits wrote:Heb ze bij het Zuiden in Helmond gehaald, doen ook in autostyle spullen.
nutteloze info maar toch, mun zwager werkt daar...altijd fijn die familiekorting (zolang de baas het maar niet ziet dan he :-D ) gisteren ff blue vision achtige lampies gehaald en dat ziet er ook stukken beter uit

Posted: Thu Mar 23, 2006 9:11 pm
by Casejunkie
Marcel Smeding wrote:
dak zonder bak wrote:hallo

mooi allemaal!
maar wat een gigantsiche gasbom hebbie er achterin liggen!!!!
zou je er niet een keer een ring tankje ingooien??? hebbik ook en kan 60 liter in!!
mischien kannik er zelfs wel eentje voor je regelen!!
He bak, wat verbruikt die station van jou nou op gas?
En hoe harde loopt hij ongeveer?
Die van mij is dan een 2L 8V, maar vind hem wel erg tam.
Top van 140 a 150 km/h op benzine. :-o
Die 8 kleppers zijn extreem langzaam!
Je top op benzine zal tussen de 170 en 180 liggen. Dat is dus de reden dat ik een FE3 heb gelegd alleen jij zit met je LPG en das wat minder dan :(

Posted: Thu Mar 23, 2006 10:48 pm
by tieske turbo
das behoorlijk tam dan ja... mun scorpio 2.0i 8v liep 205 (op de teller dan), scheelt nogal... wel 2 totaal verschillende blokken maar toch. mazda 2.0 8v is carb he?

Posted: Thu Mar 23, 2006 11:08 pm
by dak zonder bak
die wagon van mij was een 2.2. liep 210 en na heel lang aan houden 220 op gas.
maar ik hoor vaker dat die 2,0 8v's niet vooruit te branden zijn!

Posted: Thu Mar 23, 2006 11:39 pm
by AKA-47
gast op autmaxx forum heeft 200pk geperst uit een 8 klepper :-D

1.4 :-o

maarja, heeftie wel 2 (!) turbos EN een compressor aangehangen :party:

Posted: Fri Mar 24, 2006 12:02 am
by Casejunkie
AKA-47 wrote:gast op autmaxx forum heeft 200pk geperst uit een 8 klepper :-D

1.4 :-o

maarja, heeftie wel 2 (!) turbos EN een compressor aangehangen :party:
2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turbo

Posted: Fri Mar 24, 2006 7:19 am
by Piet
Casejunkie wrote:2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turbo
1 big ass turbo geeft je ook een big ass turbogat

dat voorkom je met 2 kleinere turbo's

Posted: Fri Mar 24, 2006 7:42 am
by Marcel Smeding
Die onderblokken van een 8V zijn toch hetzelfde als die van een 12V?

In theorie zou er dan ook een 12V kop oppassen, maar past het inlaatspruitstuk dan nog? En is een standaart 12V kop geschikt voor LPG?


Nee ga hem niet direct verbouwen, maar als de mogelijkheid zich aandiendt........

Posted: Fri Mar 24, 2006 9:22 am
by Casejunkie
Piet wrote:
Casejunkie wrote:2 turbo's is echt niet beter. Heb liever 1 BIG ASS turbo
1 big ass turbo geeft je ook een big ass turbogat

dat voorkom je met 2 kleinere turbo's
Klopt, maar als je het meeste vermogen wil ben je het beste af met 1 hele grote turbo. Wil je veel vermogen en nog lekker rijden dan kan je idd het beste 2 wat kleinere turbo's nemen.

Posted: Fri Mar 24, 2006 11:07 am
by AKA-47
met die 2 turbo's en compressor heeft hij zowat non-stop boost zei hij