626GE Hatchback, 2.0i16v GLX

In dit forum kun je een post maken over een grote verandering die je aan je auto doet. Bijv. spoilersets of verlagen enz.
User avatar
tieske turbo
Ervaren Racer
Posts:707
Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
Location:Hellmond
Contact:

Post by tieske turbo » Tue Feb 21, 2006 7:04 pm

heb je die race gordels wel op originele punten gezet met de haken in de boutoogjes? is moeilijk te zien maar volgens mij niet...
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee

ex '90 626 coupé mattemaz

User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts:5028
Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:GT town

Post by Casejunkie » Tue Feb 21, 2006 7:07 pm

tieske turbo wrote:heb je die race gordels wel op originele punten gezet met de haken in de boutoogjes? is moeilijk te zien maar volgens mij niet...
Nee zo te zien heeft hij ze vast gezet met musketonhaken
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Tue Feb 21, 2006 7:08 pm

klopt, zitten met haken, omdat die bouten te dik zijn om er doorheen te gaan.. moet dat nog een keer allemaal netjes doen maarja

User avatar
tieske turbo
Ervaren Racer
Posts:707
Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
Location:Hellmond
Contact:

Post by tieske turbo » Tue Feb 21, 2006 10:44 pm

als je de bouten (met ogen erop om de haken in te steken) moet je wel de originele punten aanhouden voor de apk. ook voor je eigen veiligheid zou ik dat doen, voor je het weet knapt je bevestigingspunt en vlieg je net zo hard door de raam heen hoor, " nou jongeman, fijn dat je ze netjes om doet maar ze werken niet naar behoren..."
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee

ex '90 626 coupé mattemaz

User avatar
Crowbar
Mazda 626 Lord
Posts:3254
Joined:Sat Mar 22, 2003 10:45 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Crowbar » Wed Feb 22, 2006 8:15 am

ja Ties, nou weten we het wel! :-D
Greetz,
Crowbar

Toegetreden met '91 626 Coupé op GAS
Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer
Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Wed Feb 22, 2006 11:42 am

Quadrupele post :-o

User avatar
tieske turbo
Ervaren Racer
Posts:707
Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
Location:Hellmond
Contact:

Post by tieske turbo » Thu Feb 23, 2006 7:42 pm

damn dude :dutch: tis wat als je iets probeert te posten en het lukt niet...dan krijg je dus dit he hahaha....


----> ff deleten Dutch als je wil
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee

ex '90 626 coupé mattemaz

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sun Mar 05, 2006 8:02 pm

weg
Last edited by AKA-47 on Wed Nov 22, 2006 1:26 am, edited 1 time in total.

jp@mazda

Post by jp@mazda » Sun Mar 05, 2006 8:45 pm

mooi man, je bent iig wel fanatiek bezig, al hoewel ik al diepoespas niet mooi vind op deze autos... zijn naar mijn mening met verlaging en mooie velgen al af :-D . maar veel sucses met verdere opbouw en ben benieuwd

User avatar
Rode Mazda
Ervaren Racer
Posts:570
Joined:Sun Nov 27, 2005 11:20 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:Ergens in Groningen
Contact:

Post by Rode Mazda » Sun Mar 05, 2006 8:50 pm

Balen dat je mazda schade heeft opgelopen.
Succes met opknappen.
Gezellige werkplek met verwarming :D
Mijn hyves
Mijn Mazda web-log
Rode Mazda wagon 626 1.8
Grijze Mazda coupé 626 2.2i
Mazda hatch back 626 1.8... tja wat voor kleus is het?!

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Mon Mar 06, 2006 12:01 am

klopt, ik wilde de pakfeifer, maar vond ik niet meer interessant omdat iedereen die al heeft, en dit is een VIS racing. lijkt idd op erebuni.

Schade was door een betonnen paaltje.. mijn schuld dus

atenzapower

Post by atenzapower » Mon Mar 06, 2006 8:20 pm

die kit is idd t zelfde als erebuni. maar die vis racing kit schijnt veel beter te passen ik hoop voor je dat je niet te veel aan moet passen. veel succes ermee

User avatar
tieske turbo
Ervaren Racer
Posts:707
Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
Location:Hellmond
Contact:

Post by tieske turbo » Tue Mar 07, 2006 9:46 pm

jammer ja dat ie schade heeft op moeten lopen en al helemaal *censuur* dat het je eigen schuld is ook nog... ik heb destijds een ongelukje gehad wat dus niet mijn schuld was... geluk bij een ongeluk: de bodykit was goedkoper dan in originele staat terugbrengen :-D

maar in ieder geval suycces met je project want je bent goed bezig. goeie keus* voorbumper ook trouwens (*niet dat ik iets van mazda kits afweet maar ik vind deze wel geslaagd....)
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee

ex '90 626 coupé mattemaz

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sat Mar 11, 2006 12:07 am

En dan zondag ff verlagen 8)
Last edited by AKA-47 on Wed Nov 22, 2006 1:26 am, edited 1 time in total.

User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts:4254
Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:HYBRIDE CITY

Post by roy moti » Sat Mar 11, 2006 12:44 am

show ff foto,s he als i verlaagd is enne
hoeveel mm omlaag ga je eigenlijk?
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE

Post Reply