Over grilletjes gesproken...

In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
Xerxes

Over grilletjes gesproken...

Post by Xerxes »

Ik had jullie ooit weleens me met photoshop gemaakte grille laten zien:

Image

Deze dus, ik ga dit dus maken!!
ga zaterdag als het weer meezit effe op zoek naar een grilletje op de sloop, misschien wel 2 :-D

en dan gaat ik fixen

foto's zal ik maken!!
Facet

Post by Facet »

Zit er stoer uit XerXes, hou ons op de hoogte he? :D
young_einstein

Post by young_einstein »

VET MAN!!! :-D
Xerxes

Post by Xerxes »

Facet wrote:Zit er stoer uit XerXes, hou ons op de hoogte he? :D
Ik hoorde jouw over booskijkers, toch niet voor de V6, want dan ben ik ook wel geinterresseerd
Facet

Post by Facet »

Jazeker over de V6!Maar moet hem wel eerst hebben...zo als je zag kan dat pas als die suzuki weg is....

maar ja ben wel van plan om het te proberen te maken...en als het wat wordt mag je ook de mall lenen ;)
Facet

Post by Facet »

Zo als je zelf weet is er niks te vinden voor de GE.
Alleen in VS maar dat is een beetje prijzig....
Xerxes

Post by Xerxes »

Facet wrote:Zo als je zelf weet is er niks te vinden voor de GE.
Alleen in VS maar dat is een beetje prijzig....
Ja!!
Facet wrote:Jazeker over de V6!Maar moet hem wel eerst hebben...zo als je zag kan dat pas als die suzuki weg is....

maar ja ben wel van plan om het te proberen te maken...en als het wat wordt mag je ook de mall lenen
Top man!!
Tjel

Re: Over grilletjes gesproken...

Post by Tjel »

Xerxes wrote:Ik had jullie ooit weleens me met photoshop gemaakte grille laten zien:

Image

Deze dus, ik ga dit dus maken!!
ga zaterdag als het weer meezit effe op zoek naar een grilletje op de sloop, misschien wel 2 :-D

en dan gaat ik fixen

foto's zal ik maken!!
lijkt me super gaaf!!
The Bull
Mazda 626 Lord
Posts: 2219
Joined: Wed Mar 26, 2003 11:32 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: Geleen

Post by The Bull »

Mooi man! Ik ben benieuwd, maak ff fotootjes van het proces!


GRZ JORDY
(former)MAZDA MX6 GT 2.2i 12V Turbo Intercooled
Guest

Post by Guest »

T heeft wel wat vets, vind m zo een heel klein beetje weg krijgen van een calibra front
Xerxes

Post by Xerxes »

Guys, ik heb dat idee laten varen!!

heb inmiddels me grille vervangen door een Chrome die voor weinig heb kunnen kopen.
Dit is wat ik altijd al wilde, al vanaf dat ik de auto kocht.

Image

Image
User avatar
Willy
Mazda 626 Lord
Posts: 3609
Joined: Thu Apr 24, 2003 5:24 pm
Type 626: Geen
Location: De Meern

Post by Willy »

nee man lijkt niet eens op een calibra gelukkig....... (bah calibra)
En is die grill niet iets voor alsnog te doen ???

Lijkt me namelijk zo vet :D
En die chrome grill is ook mooi..
626 coupe 2.2i-12v *wreckyard*
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD
Guest

Post by Guest »

DEZE VIND IK PERSOONLIJK MOOIER MET CHROOM :buig:
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

dat grilletje maken zou ook een nieuwe ervaring zijn
xerxes maaarrr dit grilletje met chroom staat ook
verschrikkelijk mooi en sjiek echt passens op de xerxes 8)
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
Xerxes

Post by Xerxes »

Willy wrote:nee man lijkt niet eens op een calibra gelukkig....... (bah calibra)
En is die grill niet iets voor alsnog te doen ???

Lijkt me namelijk zo vet :D
En die chrome grill is ook mooi..
Heel misschien wel, als me portomonee ut ok vind :-D
Mocht net al weer 20 euries neertellen voor een Radiateurdop :mecker:
Post Reply