De mazda van de week aan mijn moeder meegegeven. Officieel is de mazda nog van haar, maar ze heeft zelf een mini cooper S gekocht die voor onderhoud een weekje weg moest. Ze rijdt nooit meer in de mazda en ik heb hem toen gekregen om in te rijden en van alles mee te doen. Maar als ze hem in zo'n geval als deze nodig had dan mocht ze hem gebruiken.
Ik 10 x gezegd dat ze met parkeren de zijspiegel naar beneden moet zetten.
Natuurlijk niet gedaan en ze zegt dat ze het vergeten was. Nu is mooi me voorste velg ff langs de stoep gegaan. vrouwen denken dat het allemaal maar kan enzo. word ik nogal chagrijnig van, majas nu ken je er niks meer aan doen
Iemand ideeen waar je dit kunt laten maken. Velg moet natuurlijk wel dezelfde kleur terugkrijgen.
Zo zie je maar weer, vrouwen snappen niks van parkeren.
Ben in hetzelfde geintresseerd.
toen ik me velgen kocht zatten er op 2 velgen krassen, nu intussen op 3 vanwege de gladheid dat ik met 5km/u tegen een randje ben aangegleden. Ik dat dat ik ergens op internet adresjes had gezien die 40 of 50 euro per velg rekende, maar dan moeten ze wel glad zijn (dus geschuurt en zonder band. Bak zonder dak weet er meer van. Die heeft wat mailtjes de deur een paar weken geleden voor het coaten van je velg.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Zonde... mijne hebben ook aardig wat stoeprandschade opgelopen meeste was nog van de vorige eigenaar (kheb het zelf maar een paar keer gehad, maar als je t hoort schuren, dan baal je echt als een stekker ). Ze mogen dus ook wel eens bijgewerkt worden, en een nieuwe paintjob... liefst chroom
Maar van achter heb ik er iig geen last van... als ik nieuwe banden moet van voren ook maar 225 nemen (nu zit er 205 onder), of op zn minst 215... dan steken ze minder uit...
PaulK626modifyer wrote:Ik ben er heel voorzichtig mee en heb nergens stoepschade. Altijd als ik moet fileparkeren dan zet ik mijn spiegel naar benden zodat ik de rand van de stoep zie en hoever ik er vanaf sta.
En dan zeg ik er iets van en dan krijg je te horen dat ze dat onzin vind om er zo voorzichtig mee te zijn en dan denk ik gewoon dat ze der muil moet houden. van die bijdehante opmerkingen dat ik bumperkleef en dat dat belangrijker is, snappie. Echt het antwoord waar je ff niet op zit te wachten dan.
Ik heb idd een adresje gevonden waar je ze per velg kan laten coaten voor 40 euro.
Hou er ook rekening mee dat je je wielen waarschijnlijk opnieuw moet laten balanceren. Maar hou ons zeker op de hoogte. Wil het van de zomer zelf misschien ook laten doen. Eerst ff kijken hoe ver ik met me andere projecten kom.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
tsja... zulke ongelukjes gebeuren. Daarom heb ik ook zo'n gruwelijke hekel aan fileparkeren. Dan loop ik liever een paar minuten extra. En als ik dan toch moet fileparkeren staat ie een halve meter van de stoeprand voor ze zekerheid
coaten zou ik niet doen! je velgen zijn nu gespoten als je ze gaat coaten krijg je gerarandeerd kleur verschil of je moet ze alle 4 doen. ander nadeel van coaten is dat je niet kan plamuren!. ik zou de lak grof uitschuren, de krassen plamuren (informeer welke plamuur op lak en alu hecht want daar zit veel verschil in) en dan lak hale en spuiten! in de schuur de vloer goed natmaken dan haal je best mooi resultaat mee
dak zonder bak wrote:coaten zou ik niet doen! je velgen zijn nu gespoten als je ze gaat coaten krijg je gerarandeerd kleur verschil of je moet ze alle 4 doen. ander nadeel van coaten is dat je niet kan plamuren!. ik zou de lak grof uitschuren, de krassen plamuren (informeer welke plamuur op lak en alu hecht want daar zit veel verschil in) en dan lak hale en spuiten! in de schuur de vloer goed natmaken dan haal je best mooi resultaat mee
Wat ook goed helpt is een nat laken ophangen. Dit werkt namelijk als een stofmagneet. En idd zowiezo de vloer nat maken zodat er geen stop kan opdwarelen.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress