Staat erg netjes.
Radinov heeft er 1'tje besteld voor zin coupé als dat er een beetje goed uitiet ga ik er zelf ook 1 bestellen binnenkort denk ik (zal wel niet zo veel nut hebben zoor mijn auto maar ziet er wel grappig uit.
Het monteren zal zeker geen probleem zijn omdat ik nu intussen weer een stuk meer weet er over sinds dat bak voor me de verlagingsveren er onder heeft gezet.
Veerpootbrug ff gemonteerd
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts: 5035
- Joined: Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location: GT town
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts: 4372
- Joined: Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location: zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:

