Posted: Wed Feb 09, 2005 11:45 am
Maar het zijn geen wieldoppen jongens
Originele Xerxes velgen!!!
Originele Xerxes velgen!!!
heb je het al voor elkaar? anders moet je ff paar maandjes wachten. zet ik hier een heel fotoverslag neer.Facet wrote:ik heb ff een vraagie? ben hier nieuw zo als jullie kunnen zien.
heb een vraag over een inham in een motorkap, als je nou zo iets maakt hoe los je de probleem op met water die erinkomt anders?
mijn vraag is eigelijk hoe wordt dat precies gemaakt......?
Alfast bedankt
ik ben er momenteel mee bezigPhilip wrote:heb je het al voor elkaar? anders moet je ff paar maandjes wachten. zet ik hier een heel fotoverslag neer.