Page 2 of 2

Posted: Wed Feb 09, 2005 11:45 am
by Xerxes
Maar het zijn geen wieldoppen jongens :-D :-D

Originele Xerxes velgen!!!

Posted: Wed Feb 09, 2005 3:49 pm
by Reley
verrek, nou je het zegt,
hmm echt mooi zijn ze dan ook weer niet ;)

Maar wat er vooral slecht aan het plaatje is, is het feit dat het gewoon een slechte photoshop is. dat vind ik zonde.
ach ja.. zulke kits zijn helaas toch niet aan mijn bankrekening besteed... :(

Re: inham in je motorkap

Posted: Sat Feb 19, 2005 9:55 am
by Philip
Facet wrote:ik heb ff een vraagie? ben hier nieuw zo als jullie kunnen zien.
heb een vraag over een inham in een motorkap, als je nou zo iets maakt hoe los je de probleem op met water die erinkomt anders?
mijn vraag is eigelijk hoe wordt dat precies gemaakt......?

Alfast bedankt
heb je het al voor elkaar? anders moet je ff paar maandjes wachten. zet ik hier een heel fotoverslag neer.

Re: inham in je motorkap

Posted: Sat Feb 19, 2005 11:02 am
by Radinov
Philip wrote:heb je het al voor elkaar? anders moet je ff paar maandjes wachten. zet ik hier een heel fotoverslag neer.
ik ben er momenteel mee bezig ;)