Page 2 of 2

Posted: Wed Feb 16, 2005 3:56 pm
by Crowbar
ooh sorry Mike :oops: , nothing personal, 't was alleen dat de naam niet helemaal duidelijk was.. please forgive me? :buig:

Posted: Wed Feb 16, 2005 4:11 pm
by Mike 626 GE
Tsah Crowbar, ach ik was even verdrietig :( , maar nu vergeet je het nooit meer!!!! :-D

Posted: Wed Mar 30, 2005 4:18 pm
by Willy
jammer genoeg lopen er zat afzetters rond ...

OG ja maar ook een hoop goede :D

Posted: Thu Mar 31, 2005 8:49 am
by Mike 626 GE
Crowbar wrote:Ja, kreeg net ook "dreigtelefoontje" via de Ondedelenlijn van een bedrijf dat die dingen reviseert.. "die gebruikte gaat zo weer kapot"
wat denk je dat die voor een gereviseerde vragen? €291,-!! "maar dan heeft u wel 2 jaar garantie".. ik zei: maar die heb ik op de rest van de auto ook niet, en denkt u niet dat u wat duurder bent dan een nieuwe? nee hoor zei ie zonder blikken of blozen: een nieuwe voor een 323 is veel duurder dan die van een 626.. die gaat richting de 550 €uro!!
nou, daar leg ik idd een voorraadje van die sloopexemplaren voor aan ;-)

heb zijn nummer toch wel genoteerd..

ik wil ook gaan kijken of ik zelf die oude van mij kan fiksen..
Ben toch wel benieuwd, Crowbar, welk bedrijf dat eigenlijk was.
Weet ik/weten we gelijk waar we geen zaken meer moeten doen in de toekomst!!!

Posted: Mon Apr 04, 2005 9:04 am
by Crowbar
ho even jongens,
de ontstekingsmoduul van mijn jongere generatie 323 omvat wel àlle benodigde componenten voor de ontsteking: bobine(s), hallsensor/ impulsgever.. da's iets anders dan er op de gd zit..
en ik ben bang dat het bedrijf onder de nieuwe naam van Kleine Staarman valt: AC electronics was het geloof ik..