Posted: Wed Feb 16, 2005 3:56 pm
ooh sorry Mike
, nothing personal, 't was alleen dat de naam niet helemaal duidelijk was.. please forgive me? 
Mazda 626 GD / GV / GE / GF / GW type
https://mazda626forum.nl/
Ben toch wel benieuwd, Crowbar, welk bedrijf dat eigenlijk was.Crowbar wrote:Ja, kreeg net ook "dreigtelefoontje" via de Ondedelenlijn van een bedrijf dat die dingen reviseert.. "die gebruikte gaat zo weer kapot"
wat denk je dat die voor een gereviseerde vragen? €291,-!! "maar dan heeft u wel 2 jaar garantie".. ik zei: maar die heb ik op de rest van de auto ook niet, en denkt u niet dat u wat duurder bent dan een nieuwe? nee hoor zei ie zonder blikken of blozen: een nieuwe voor een 323 is veel duurder dan die van een 626.. die gaat richting de 550 €uro!!
nou, daar leg ik idd een voorraadje van die sloopexemplaren voor aan
heb zijn nummer toch wel genoteerd..
ik wil ook gaan kijken of ik zelf die oude van mij kan fiksen..