Page 2 of 2

Posted: Sun Oct 30, 2005 8:19 pm
by Philip
nou over 2 weken komt de paint erop, en over 8 weken de carbon kap :dekker:

nu ben ik dus aan het kijken, heb hele mooie 16" velgen van OZ gezien in het zwart. met nieuwe banden voor 549 euro.

of het word de concept five in 18" met nieuwe banden voor 849 euro

met 16" ben ik bang dat te laag zal komen te liggen. aangezien ik nu al bijna overal overheen schraap.. al zou ik er wel mee kunnen leven alleen bepaalde plekken zal ik gewoon niet kunnen komen....

bij 18" zal ik hem wel gaan verlagen met het setje veren en dempers van dutch denk ik..ook zit ik er evt over te denken om airride te doen maar dat zal dan minstens pas in feb zijn. goedkoopste wat ik daarvan heb gevonden is vol systeem met inbouw voor 1850 euro. paul wat was jouw verlaging ook alweer? 35mm?

de 18"
Image
Image

de 16"
Image
Image


wat vinden jullie? ik twijfel echt hard.

Posted: Sun Oct 30, 2005 8:22 pm
by Piet
met van die grote bumpers en dergelijke zou ik voor 18 inch gaan

anders vallen de velgen helemaal in het niet...... :D

18 of 16 maakt voor de hoogte van de auto niet uit want je kiest de band voor een goede omtrek

Posted: Sun Oct 30, 2005 8:26 pm
by The Bull
geen 16, veel te klein!!!!


GRZ JORDY

Posted: Sun Oct 30, 2005 8:57 pm
by heracles
The Bull wrote:geen 16, veel te klein!!!!


GRZ JORDY
Ik vind het model van de OZ velgen wel mooier, maar ben het met Bull eens dat 16" toch te klein staat bij zo'n bodykit.

Posted: Sun Oct 30, 2005 10:00 pm
by AKA-47
Die OZ's horen eerder op een Honda Integra Type-R (in het wit dan)


die Lenso's kicken ass

Posted: Sun Oct 30, 2005 10:36 pm
by Piet
die atp velgen zijn wel mooi ja

ik had ze zelf ook onder mijn mazda in 18 inch...zag er wel goed uit :D

Posted: Mon Oct 31, 2005 12:09 pm
by Philip
:lol: ok 18 it is, jullie hebben me overtuigd.

Posted: Fri Nov 18, 2005 4:44 pm
by Philip
ff hulp.

zal dit passen?


5X114,3 -
VOOR 235/40/18ZR & ACHTER 265/35/18ZR


alvast bedankt

Posted: Fri Nov 18, 2005 5:59 pm
by Casejunkie
Dat is extreem breed

Zeker die 265. Dat is meer het voormaat voor een Porche.

Posted: Fri Nov 18, 2005 7:37 pm
by dak zonder bak
et waarde is ook belangrijk maar die 265 zal minstens 4 cm buiten je spatbord moeten steken om hem eronder te krijgen! (meer as 3 cm is apk afkeur bijdewee, niet dat iemand daar iest omgefet maargoed)

Posted: Fri Nov 18, 2005 8:25 pm
by Radinov
niet overdrijven he philip :P wat moet je trouwens aan 265 achter als je toch geen achterwielaandrijving hebt?

Posted: Sat Nov 19, 2005 11:10 am
by coppe218
Mijn broer heeft op zijn mx6 achter 245/40x17 en dat past heel mooi achter en steekt niets uit. (ik weet de rolomtrek is wat te groot, maar het staat uitstekend)

Guido

Posted: Sun Dec 18, 2005 10:47 am
by atenzapower
ga voor de 18" lenso velgen die staan wel mooi onder jou 626. ik zou geen 16" nemen groter velgen staan veel mooier heb zelf 17" en dat vult al goed.