Posted: Sun Oct 30, 2005 8:19 pm
nou over 2 weken komt de paint erop, en over 8 weken de carbon kap
nu ben ik dus aan het kijken, heb hele mooie 16" velgen van OZ gezien in het zwart. met nieuwe banden voor 549 euro.
of het word de concept five in 18" met nieuwe banden voor 849 euro
met 16" ben ik bang dat te laag zal komen te liggen. aangezien ik nu al bijna overal overheen schraap.. al zou ik er wel mee kunnen leven alleen bepaalde plekken zal ik gewoon niet kunnen komen....
bij 18" zal ik hem wel gaan verlagen met het setje veren en dempers van dutch denk ik..ook zit ik er evt over te denken om airride te doen maar dat zal dan minstens pas in feb zijn. goedkoopste wat ik daarvan heb gevonden is vol systeem met inbouw voor 1850 euro. paul wat was jouw verlaging ook alweer? 35mm?
de 18"


de 16"


wat vinden jullie? ik twijfel echt hard.
nu ben ik dus aan het kijken, heb hele mooie 16" velgen van OZ gezien in het zwart. met nieuwe banden voor 549 euro.
of het word de concept five in 18" met nieuwe banden voor 849 euro
met 16" ben ik bang dat te laag zal komen te liggen. aangezien ik nu al bijna overal overheen schraap.. al zou ik er wel mee kunnen leven alleen bepaalde plekken zal ik gewoon niet kunnen komen....
bij 18" zal ik hem wel gaan verlagen met het setje veren en dempers van dutch denk ik..ook zit ik er evt over te denken om airride te doen maar dat zal dan minstens pas in feb zijn. goedkoopste wat ik daarvan heb gevonden is vol systeem met inbouw voor 1850 euro. paul wat was jouw verlaging ook alweer? 35mm?
de 18"


de 16"


wat vinden jullie? ik twijfel echt hard.