Page 2 of 3
Posted: Tue Nov 01, 2005 5:45 pm
by roy moti
sorry hoor begrijp het ff niet je hebt toch maar
2grootlichten voor dan is het toch 2x ,en als
dat zo kan bak heb ik daar ook wel oren naar
want meer licht is alleen maar beter.
Posted: Tue Nov 01, 2005 7:18 pm
by dak zonder bak
de gd heeft 1 x h4 en 1 x h1of2 per kolamp.
h4 is een duplo waar een dim licht spoel en een groot licht spoel inzit!
deze:
en zoween voor het groot licht
de h4 heeft origineel voor dimlicht een spoeltje van 40 watt en voor groot licht 50watt
het aparte grootlicht pitje heeft origineel 50watt dit is dus per koplicht
die van mij zijn dus vervangen voor zwaardere pitten! die kan je zo bij een goeie automaterialen zaak bestelle! gewoon pitten wisselen en ff tsjekke of de zekering het trekt!
Posted: Tue Nov 01, 2005 8:04 pm
by roy moti
oke man super bedankt weer heel wat
wijzer geworden,alleen paperclip begrijp
ik niet geeft i ook licht (GRAPJE)
nogmaals bedankt
Posted: Wed Nov 02, 2005 8:13 am
by Mazdarati
Thanx Bak,
Ga vanmiddag gelijk even kijken wat die krengen mogen kosten.
Hoef toch niet bang te zijn dat de boel gaat smelten

Posted: Wed Nov 02, 2005 11:28 am
by Willy
zolang je niet gek veel hoger gaa zitten denk ik niet. Maa onthou wel hoe meer wat des tewarmer ze worden!
Posted: Wed Nov 02, 2005 5:11 pm
by Piet
als je echt veel licht wilt moet je er xenon in bouwen
daar kan geen 100 watt lamp tegenop

Posted: Wed Nov 02, 2005 5:22 pm
by Willy
Piet wrote:als je echt veel licht wilt moet je er xenon in bouwen
daar kan geen 100 watt lamp tegenop

ja maar je krijgt nu ook dat gezeik dat after market xenon aan de zelfde eisen moeten gaan voldoen. dus automatische hoogte vertelling en sproeiers.
Ook praat je over een totaal andere prijsklasse
maar xenon is veel feller ja

Posted: Wed Nov 02, 2005 7:23 pm
by Philip
lol @ willy met zijn knipoog nissan
(semi offtopic, gaat nog over een koplamp

)
Posted: Wed Nov 02, 2005 7:40 pm
by dak zonder bak
bij mij smeltn het niet!! ik zou wel uitkijken met snacht bijlichten ofzow!! dus stilstaand te lang groot licht aan! zolang je rijdt gaat er tot nu toe bij mij nix mis! en ze zitten er tog al een jaar in!
Posted: Wed Nov 02, 2005 8:03 pm
by ozgrr
ik had er een tijdje geleden philips nightguide h4 lampen er in zijn iets lichter maar kreeg wel heel vaak seintjes van voren????
toen is r eentje stuk gegaan en heb toen weer gewone gekocht
tering dure lampe man die nightguides en ging niet eens een jaar mee
Posted: Wed Nov 02, 2005 8:51 pm
by Willy
die gt150 ofzo lampen schijnen ook super te zijn..
En die knipoog zeg maar zijn sleepy eyes is een schakelingetje kan ik me lampen gedeelte lijk opendoen zeg maar. wel tegelijk trouwens.
Posted: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
by Mazdarati
Ik heb die 100 watt lampen, waar Bak het over had, gister gekocht en erin gezet.
Kreeg gelijk de waarschuwing dat ik mijn grootlicht niet te lang aan moet laten als ik stilsta, dan wordt ie niet afgekoeld door de wind.
Ik zie wel verschil, maar dat is niet zoveel.
Ik kan wel duidelijk zien dat mijn lampen afgesteld moeten worden.
Weet iemand de afstanden vanaf een muur en de hoogte waarop ze moeten schijnen?
Posted: Thu Nov 03, 2005 7:42 pm
by dak zonder bak
kijk ff goed of je ze er goed in heb zitte!! als ze bijvoorbeeld scheef zitten schijne ze alle behalve de goeie kant op!!! ik merkte toch ecxht duidelijk verschil!
Posted: Mon Nov 07, 2005 8:10 am
by Mazdarati
Ik heb nog even gekeken, zitten er toch echt goed in.
Vind ze een beetje teveel naar elkaar toe staan /\ ipv / \.
Kan het wat met de verlaging te maken hebben?
Posted: Mon Nov 07, 2005 6:10 pm
by dak zonder bak
is allemala af te stellen!! zowel hoog laag als lins rechts!!! we zullen er op de sleuteldag wellsi een zwengel aan geve dan!