hulp nodig!!! 626GE overleden???

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
poppesnor

Post by poppesnor »

als eerste altijd NGK bougies deze zijn standaard bij de mazda gebruikt.

en bij mij was het de verdeelkap á € 18,- geen koolborstels meer erin.
Post Reply