Posted: Thu Jun 01, 2006 1:04 am
OW dat klinkt opzich heel logisch. Dat word iig ff opschuren 
Overigens zijn het de voorremmen (4x schijf zit er trouwens op
)
Overigens zijn het de voorremmen (4x schijf zit er trouwens op
Mazda 626 GD / GV / GE / GF / GW type
https://mazda626forum.nl/