Page 2 of 2

Posted: Thu Jun 01, 2006 1:04 am
by XoReP
OW dat klinkt opzich heel logisch. Dat word iig ff opschuren ;)

Overigens zijn het de voorremmen (4x schijf zit er trouwens op ;) )