Page 3 of 3

Posted: Tue Nov 08, 2005 11:19 am
by Mazdarati
dak zonder bak wrote:is allemala af te stellen!! zowel hoog laag als lins rechts!!! we zullen er op de sleuteldag wellsi een zwengel aan geve dan!
Dank je Bak, lijkt me een goed plan.
Ik wilde vanavond zelf even kijken, maar ik weet de afstelling niet.
Ik geloof auto 5 meter van de muur en lichtbundel max. 1 meter hoog.
Weet iemand wat die afstelling is?

Posted: Sat Nov 12, 2005 8:15 am
by Piet
dat zijn knipperlichten voor de hatch wagon of sedan...

met een oranje reflectie gedeelte (met lampie) amerikaans of canadees denk ik

zoiets heeft dutch ook in bestelling maar dan het oranje iets kleiner