Page 1 of 2
Witte knipperlichten (zijkanten)
Posted: Sat Jun 26, 2004 12:09 pm
by Xerxes
Waar ik dus van baalde: Overal witte knipperlichten op me auto behalve op de zijkant.
zo dus:
Op alle auto's op me werk zitten dus witte knipperlichten en dat vond ik dus heel mooi staan, dat wilde ik dus ook!!
Nou wist ik dat ze van een Ford mondeo of een escort zouden moeten passen. Dus ik eerst naar de Ford dealer geweest, maar daar worden ze ook alleen maar in het geel/oranje geleverd, dus ik op me werk gebladerd door het auto style magazine en ja hoor daar stonden ze te koop, voor 10.95 min me korting dus voor 9.77.
Ik vanochtend aan de slag, zag al gauw dat het niet helemaal paste.
Er moest wat gevijld worden, stekkers aangepast, met kneedbare kit ofzo ut geheel waterdicht gemaakt een zie hier het resultaat.
Ik ben er zeer blij mee voor nog net geen tientje!!

Posted: Sat Jun 26, 2004 2:37 pm
by young_einstein
zeker een verbetering!
Posted: Sat Jun 26, 2004 3:23 pm
by Marcel Smeding
ziet er netjes uit. Vind het ook wel wat hebben, die witte knipperlichten.
Posted: Sat Jun 26, 2004 4:18 pm
by Piet
dat is zekers mooier...
ik zat met hetzelfde probleem met de xedos
die heeft een model als geen ander helaas
dus heb ik de gaten dichtgelast.....

Posted: Sun Jun 27, 2004 12:10 am
by roy moti
ziet er erg mooi uit dennis en
netjes gemonteerd

Posted: Sun Jun 27, 2004 10:55 am
by Xerxes
Thnx voor de reacties. ben er ook zeer blij mee!!
Posted: Wed Sep 15, 2004 8:43 pm
by Barry Smits
Hee Dennis,
Ik vind wat je gedaan hebt erg gaaf (je hebt me op een idee gebracht).
Heb je zo het nummer enzo nog van die lampies.
Je weet inmiddels dat ik een hekel heb aan gele knipperlichten.
Denk er zelfs aan om de achterlichten rood te maken op een of andere manier.
Posted: Wed Sep 15, 2004 8:56 pm
by Xerxes
Nummer: DL FOL2* en dan in plaats van dat * een cijfer voor de kleur
volgens mij was dat de 0,
Posted: Thu Sep 16, 2004 5:31 pm
by Barry Smits
Bedankt, zal binnenkort eens die dingen bestellen.
Achterlichten rood maken gaat niet door.
Oranje plaatje in het achterlicht is als een reflector gemaakt, dus die kun je er niet uithalen.
Posted: Thu Sep 16, 2004 5:56 pm
by Xerxes
Barry Smits wrote:Bedankt, zal binnenkort eens die dingen bestellen.
Achterlichten rood maken gaat niet door.
Oranje plaatje in het achterlicht is als een reflector gemaakt, dus die kun je er niet uithalen.
Ik vin ze niet lelijk!!
Posted: Thu Sep 16, 2004 6:13 pm
by Barry Smits
Vind dat van Amerikanen altijd mooi, voor wit, achter rood, vandaar dat ik dat wil.
Ach, beter zo dan dat ik voor niet kon veranderen.
Posted: Sun Sep 26, 2004 8:20 pm
by Barry Smits
Heb afgelopen week de lamppies besteld.
Nummer DL FOL21, zijn komende week binnen als het goed is.
Zag later die week dat ze op de Xedos 9 ook zitten, misschien passen die ook.
Was bij de Mazda deales hier in Helmond, die had een Xedos 9 staan en een RX-8.
Man wat zijn dat 2 gave wagens.
Posted: Mon Sep 27, 2004 1:24 pm
by Guest
Barry, je zou eventueel je achterlichten rood kunnen spuiten met van die speciale busjes, piet had dat geloof ik op zn coupe gedaan, gewoon over t oranje heen, zag goed uit!
Posted: Thu Sep 30, 2004 8:02 pm
by Barry Smits
Ben vanmiddag gebeld, ze zijn binnen.
Morgen ophalen en dan volgende week inbouwen.
Maandag nog lekker vrij, we gaan weer eens een huissie bekijken.
Posted: Fri Oct 01, 2004 9:11 am
by Xerxes
Heeft mazda ze orgineel wit bedoel je dat??
heb ut nog nooit gezien!!