verlichting van ventilatie/verwarmingsknoppen en asbak
Posted: Mon Jan 03, 2005 12:47 am
Hoe de lampjes te vervangen bij een 626 glx van '98
Bedankt,
Hans
Bedankt,
Hans
Mazda 626 GD / GV / GE / GF / GW type
https://mazda626forum.nl/
Het is een GF, en ik denk niet dat dat zomaar gaat, mazda kennende!!dak zonder bak wrote:je moet je topic ff bij de ge sectie plaatsen!
of trouwes een 98 is ook nog nieuwer als een GE denkik!
maar volges mij kun je die draaiknoppen van de verwarming enzo er gewoon recht uittrekken en daarachter de lampies vervangen!