Page 1 of 1
Posted: Wed Jan 26, 2005 11:43 pm
by Piet
gedeelte bekabeling van je lampen ligt er al maar het is nog NIET compleet
in je zekeringkast onder de motorkap moet je er nog wat bij hebben
en je schakelaar komt volgens mij links in je dashbord bij je achtermistlicht schakelaar
anders kan xerxes je alle info wel geven die heeft hetzelfde type auto
Posted: Thu Jan 27, 2005 12:33 pm
by Xerxes
piet van der wal wrote:
anders kan xerxes je alle info wel geven die heeft hetzelfde type auto
De schakelaar zit naast diegene voor het mistachterlicht.
Verder durf ik er niks over te zeggen hoe het zit want dat weet ik nie.
Ik gebruik die mistlampen niet meer, en de bekabeling heb ik afgetaped en ergens weggestopt.
Posted: Thu Jan 27, 2005 12:35 pm
by Piet
kan je ze ook wel verkopen ......

Posted: Thu Jan 27, 2005 12:38 pm
by Xerxes
piet van der wal wrote:kan je ze ook wel verkopen ......

Uhm, nee
In de mistlampunits heb ik namelijk illegale verlichting zitten.
Als ik die aanzet op de linkerbaan van de snelweg gaat iedereen voor me netjes en direct naar rechts

Posted: Thu Jan 27, 2005 1:01 pm
by Crowbar
...vertel jij eens wat meer dáárover Xerxes, of vertellen wij het aan de politie

de keuze is aan jou

Posted: Thu Jan 27, 2005 2:06 pm
by Radinov
Posted: Thu Jan 27, 2005 2:45 pm
by Piet
LAAT ME RADEN
STROBE LIGHTS........

Posted: Thu Jan 27, 2005 3:41 pm
by Xerxes
Crowbar wrote:...vertel jij eens wat meer dáárover Xerxes, of vertellen wij het aan de politie

de keuze is aan jou

Strobe lights, police style.
Echt leuk, maarre ik heb een filmpie, moet alleen iemand hebben die het er effe online zet!!
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:39 pm
by Radinov
vet! must... have....
