Page 1 of 2
Posted: Thu Jan 27, 2005 1:50 pm
by Casejunkie
ziet er idd erg mooi uit

Posted: Thu Jan 27, 2005 3:42 pm
by Xerxes
Heb ik een woord voor:
AF

Posted: Thu Jan 27, 2005 4:38 pm
by Radinov
Kijk... dat ziet er stukken beter uit! Wat voor merk/maat rubbers heb je er trouwens onderzitten? Kan het niet goed zien op t plaatje...
Posted: Thu Jan 27, 2005 5:51 pm
by Piet
van z'n site
Here some pics of my six with the new 18 inch rims from proline wheels with a tire 215/40/18
Interior/Exterior Modifications
Exterior Lighting: Custom
Shift Knob: Sparco
Tires: Michelin
Wheels: Team Dynamics Racing
Posted: Thu Jan 27, 2005 5:57 pm
by The Bull
Hij bedoelt het merk en de maat van je banden
GRZ JORDY
Posted: Thu Jan 27, 2005 6:42 pm
by Radinov
hehe... maar heb je met 215 geen last van uitstekende velgen? zou zonde zijn als die 18's beschadigd werden

Kzou toch voor 225 zijn gegaan...
Posted: Fri Jan 28, 2005 8:56 am
by Xerxes
Ik heb ook 215 en ook bij mij pakt ie zo nu en dan met mensen achterin de kasten mee, maar bij mij is het max aantal mensen incl. moi 3!

Posted: Fri Jan 28, 2005 10:44 am
by Radinov
Hoe breder hoe beter vind ik

maarja als je wielen al aan gaan lopen is dat natuurlijk geen optie

Posted: Fri Jan 28, 2005 5:59 pm
by dak zonder bak
je kun extra bumpstops monteren!
rubber ringen om de zuigerstang van je schokker heen! moet je zoveel omheen doen dat net een halve cm voordattie je schermraakt hij in het rubber valt ent probleem is weg!
Posted: Fri Jan 28, 2005 7:25 pm
by Radinov
PaulK626modifyer wrote:Das handig. Ik zal er eens naar op zoek gaan. Is het niet zo dat mijn schokbrekers lek kunnen raken
Van die veerwegbegrenzers kun je als het goed is gewoon bij de autoshop halen. Schokbrekers slijten idd sneller met verlagingsveren... hoeveel cm issie verlaagd? Bij meer dan 4cm verlaging zijn nieuwe schokkers eigenlijk een must!
Posted: Sat Jan 29, 2005 5:54 pm
by Radinov
PaulK626modifyer wrote:Standaard is de ruimte tussen het wiel en de kast echt belachelijk hoog vind ik
Kun je zowat je hoofd tussensteken

Posted: Sun Jan 30, 2005 9:45 am
by Marcel Smeding
Dat ik de 818 ging ophalen, sjees, dat was wennen in het begin. Mijn coupe is ook zo'n 3,5 cm verlaagd en behoorlijk stug dus. Vervolgens in de 818 terug, man dat lijkt dan wel zo'n amerikaans slagschip, zo soepel geveerd. De eerste 50km en vooral in de stad was dat een heel raar gevoel.
Posted: Thu May 26, 2005 9:56 am
by Reley
SCHOP
ik heb toch ook maar witte knipperlichtjes besteld. was toch nodig, die oranje dingen werden steeds lelijker.
uiteraard ga ik foto's maken tijdens plaatsen en erna

Posted: Fri May 27, 2005 3:39 pm
by roy moti
waar heb je die witte knipperlichten besteld
man bij autostyle misschien want ik gaat ze
er ook in monteren dat oranje is zo ouderwets
gezicht..... trouwens heb je nog iets kenne vinden
van die tellerringen voor me ?sorry voor

Posted: Mon May 30, 2005 3:51 pm
by roy moti
thanx paul gaat ff gelijk mailen
