Page 1 of 2
Posted: Mon Mar 07, 2005 10:17 am
by Casejunkie
Begint er netjes uit te zien
Ga je nog andere bougiekabels er inzetten? Rode ofzo?
Posted: Mon Mar 07, 2005 12:30 pm
by Radinov
Stoer

Posted: Mon Mar 07, 2005 12:40 pm
by Willy
stoer .

maar als je toch bezig bent huh spuit gelijk alles

en tip plaats een plaatje ijzer af alu tussen je luchtfilter en je blok want zo te zien zuigt ie nu alleen maar warme lucht aan.
Posted: Mon Mar 07, 2005 6:26 pm
by Willy
hittebestemdige verf

Posted: Mon Mar 07, 2005 10:04 pm
by dak zonder bak
kleppen deksel bedoel je??? gewoon alle bouten eruit draaien en ding eraf trekken! maar denk je niet dat het wat TE wordt allemaal zo??? kijk dingen als een mooi sportfiltertje en een CAI enzo zien er stoer uit omdat ze echt een beetje een functie hebben (hoewel dit ook geen merkbareverschillen metzich mee brengt) maar chrome gespoten zekering kastjes en rood gekalkte kleppen deksels gaan mij wat ver!
denk er ook goed over na hoe je dingen spuit. je kleppendeksel bijvoorbeeld is aluminium. zet daar een goede primer onder anders komt het er gegarandeerd vanaf! ik hoop dat je onder dat kunstof dekseltje ook eerst primer en grondlak gespoten hebt?? is namelij nix zo lelijk als afbladderende chrome delen aan je auto!
wat betreft de positie van je lucht filter zou ik me niet zoon zorgen maken! heb hier al veel mee geexperimenteerd en nog nooit een merkbaar verschil kunnen behalen. natuurlijk klopt het verhaal van koude lucht bevat meer zuurstof bla bla bla. maar in koude lucht vernevelt ook je benzine weer niet zo goed. het is altijd wat! voordeel als jeje filter met een buis voor je radiator hangt is wel dta je hem buiten veel lekkerder hoort aanzuigen!
Posted: Tue Mar 08, 2005 7:32 am
by Marcel Smeding
dak zonder bak wrote:
wat betreft de positie van je lucht filter zou ik me niet zoon zorgen maken! heb hier al veel mee geexperimenteerd en nog nooit een merkbaar verschil kunnen behalen. natuurlijk klopt het verhaal van koude lucht bevat meer zuurstof bla bla bla. maar in koude lucht vernevelt ook je benzine weer niet zo goed. het is altijd wat! voordeel als jeje filter met een buis voor je radiator hangt is wel dta je hem buiten veel lekkerder hoort aanzuigen!
Daar geloof ik ook on bak. Degene die hun motor al eens gedemonteerd hebben weten dat er ook een koelwater aansluiting zit op het inlaatspruitstuk en dat zit er ook niet voor niks.
Posted: Tue Mar 29, 2005 9:30 pm
by Philip
Posted: Tue Mar 29, 2005 9:40 pm
by Casejunkie
stand van de dollar?
showoffimports is bij mij om de hoek zowat
Posted: Tue Mar 29, 2005 9:42 pm
by Casejunkie
PaulK626modifyer wrote:Ik zie dat je voor iets van 15 dollar meer volledige bougiekabels hebt. Is eht niet slimmer om die dan te kopen?
je bedoelt die van 89 euro?
Posted: Tue Mar 29, 2005 9:43 pm
by Radinov
dollar? hehe prijzen zijn in euris hoor

das een Nederlandse winkel, zit in Rijen.
Posted: Tue Mar 29, 2005 9:46 pm
by The Bull
Die plaatjes op die link van jou dat zijn groundwire kits. Massakabels dus...
GRZ JORDY
Posted: Tue Mar 29, 2005 9:47 pm
by Casejunkie
dus heb je wat nodig mail me maar neem ik het wel mee naar de meeting als je zo lang kan wachten

Posted: Sun Apr 17, 2005 4:52 pm
by dak zonder bak
ff over chromen nog een keer
kep zoon busje motip chroomspray gehaald en een ouwe spoiler ff gespoten! suuper mooi resultaat alleen is die lak zo gruwelijk zacht! er staat op de bus dat er geen blanke lak overheen mag!! hoe zit dat met jouw chroom???
Posted: Sun Apr 17, 2005 7:22 pm
by dak zonder bak
Posted: Sun Apr 17, 2005 8:56 pm
by Willy
de lak gaat dan branden (uit ervaring)