Page 1 of 1
Posted: Sat Mar 12, 2005 6:37 pm
by dak zonder bak
ploatje????
Posted: Sat Mar 12, 2005 8:18 pm
by dak zonder bak
wil niet lastig zijn maar ik zie geen spoilers ask die link klik!!
Posted: Sat Mar 12, 2005 8:24 pm
by Radinov
verkeerde link

Posted: Sat Mar 12, 2005 8:50 pm
by Casejunkie
Ik zou zonder remlicht nemen anders het je weer een remlicht te veel volgende de politie

Posted: Sat Mar 12, 2005 9:13 pm
by dak zonder bak
mwah
ik vinnet zonde vant geld!! vinnum nie lelijk maar het doet gewoon weinig vindik! klein stripje tsja..... vinum er niet lelijker of mooier van worden dus dan zegik waarom zou je?
Posted: Sat Mar 12, 2005 10:39 pm
by Radinov
Mja, das wel een lullig klein dakspoilertje... dan is 125 euri toch wel veel! Pleur d'r gewoon een dikke achterspoiler op, dan heb je geen dakspoiler meer nodig

Posted: Sat Mar 12, 2005 10:50 pm
by Casejunkie
Radinov wrote:Mja, das wel een lullig klein dakspoilertje... dan is 125 euri toch wel veel! Pleur d'r gewoon een dikke achterspoiler op, dan heb je geen dakspoiler meer nodig

Moet je eerst een goede spooier hebben waar de politie niet gaat over zeiken he Radinov
(discaimer: dit is plagend bedoeld, niet gemeen)
Posted: Sat Mar 12, 2005 11:02 pm
by Radinov
Posted: Sat Mar 12, 2005 11:04 pm
by Willy
mooi scheermesje

Posted: Sat Mar 12, 2005 11:06 pm
by Radinov
Kun je de snor van de snor mee afscheren

Posted: Sat Oct 08, 2005 12:01 am
by roy moti
je bedoelt dat dakspoilertje toch vindt het
wel veel geld maar staat wel stoer.zekrs bij
die blauw hatch zie je dat het goed.alleen
moet je zonder remlicht doen man want jij
hebt zo een ambition uitvoering toch staat
onwijs goed man die originele remlichtmet de
tijd gaat ik ook opzoek naar die achterspoiler
met original 3e remlicht
Posted: Mon Oct 17, 2005 9:06 pm
by AKA-47
Ik vind hem veel te duur voor zo'n klein ding, ik ga voor de Shogun spoiler van Pakfeifer
