Posted: Sun Mar 13, 2005 7:37 pm
opzich wel redelijke chroom kleur. welk merk spuitbussen gebruikje?? heb ooit eens een setje stalen wielen met motip chrome spray gedaan! was opzich best tevrede met het resultaat
Mazda 626 GD / GV / GE / GF / GW type
https://mazda626forum.nl/
die zijn er kosten zon 50 eurie bij de autostylePaulK626modifyer wrote:Ik ga voor de rest niks meer spuiten onder de motorkap. Deze onderdelen vind ik het mooi bij, maar anders wordt het een beetje te.
En 1 ding: Heel mijn accu ziet er inderdaad niet uit incl. de beugel. Maar hij is nog goed. Daar ga ik iets aan doen als ie kapot is. Vind het zonde van mijn geld om hem nu al te vervangen.
Weet iemand of er kapjes zijn voor over je accu, zodat je het niet ziet, of moet ik zelf creatief zijn en er iets op maken.
bedankt voor de reacties