Page 1 of 1

Posted: Thu Mar 17, 2005 4:16 pm
by Xerxes
Je kan het lampje er zo afhalen, er zit een kort snoertje aan het lampje dat naar een/ de stekker toe loopt, daar kan je em loshalen.

en dat gele moet je wegslopen, das geen gezicht!!

Posted: Thu Mar 17, 2005 6:14 pm
by Radinov
ben benieuwd :D

Posted: Thu Mar 17, 2005 9:56 pm
by dak zonder bak
touwtje om de speil van het roostertje,
andere kant van het touw aan de boom
gasgeve tot ongeveer 7000 RPM
versnelling acheruit
koppeling los

..rooster verwijderd

Posted: Fri Mar 18, 2005 8:59 am
by Reley
dak zonder bak wrote:touwtje om de speil van het roostertje,
andere kant van het touw aan de boom
gasgeve tot ongeveer 7000 RPM
versnelling acheruit
koppeling los

..rooster verwijderd
doet me denken aan een of ander topic over het verwijderen van bumper..
zelfde soort oplossing :party: