Page 1 of 1

Posted: Thu Mar 17, 2005 9:53 pm
by dak zonder bak
weet je zeker dat je niet met een beetje pielen ze er zo inkrijgt?? zo erin krijgt?? zonder de bump eraf te slopen??? zou een hoop werk schelen!

nog een tip mocht je tog de bumper erafslope; tape de hoeken van je zijschermen af!! als je de bumper eraf trekt wil deze weleens langs de schermen schieten en dan hebbie een kras!! zeker als je het alleen doet!! ff flink met de tape erop en je voorkomt een hoop ellende!! ( of je moet hem ook matzwart willen rolleren zoalsik)

Posted: Thu Mar 17, 2005 9:56 pm
by Radinov
als je dan een krasje krijg is t snel bekeken... ff met de roller erover en klaar :P

Posted: Thu Mar 17, 2005 9:58 pm
by Piet
het kan wel monteren met de bumper erop

heb het toen ook met mijn xerxes gedaan

een beetje inzicht , geduld , tijd dan moet het lukken

Posted: Fri Mar 18, 2005 7:04 am
by Xerxes
Die bumper hoeft er echt NIET af.

Geduld is een schone zaak :flippa: