Posted: Thu Mar 17, 2005 9:53 pm
weet je zeker dat je niet met een beetje pielen ze er zo inkrijgt?? zo erin krijgt?? zonder de bump eraf te slopen??? zou een hoop werk schelen!
nog een tip mocht je tog de bumper erafslope; tape de hoeken van je zijschermen af!! als je de bumper eraf trekt wil deze weleens langs de schermen schieten en dan hebbie een kras!! zeker als je het alleen doet!! ff flink met de tape erop en je voorkomt een hoop ellende!! ( of je moet hem ook matzwart willen rolleren zoalsik)
nog een tip mocht je tog de bumper erafslope; tape de hoeken van je zijschermen af!! als je de bumper eraf trekt wil deze weleens langs de schermen schieten en dan hebbie een kras!! zeker als je het alleen doet!! ff flink met de tape erop en je voorkomt een hoop ellende!! ( of je moet hem ook matzwart willen rolleren zoalsik)