Posted: Thu Mar 17, 2005 9:35 pm
Ziet er leuk uit die ringen, nou nog even witte tellerplaten fabriceren 
Mooie mistlampen overigens
Mooie mistlampen overigens
Mazda 626 GD / GV / GE / GF / GW type
https://mazda626forum.nl/

Ja die van die KM tellerWilly wrote:ziet er goed uit maar ziet ik het goed dat er 1 scheef zit ?
Ligt niet aan de ringen, maar een beetje aan je zelf, vrees ik.PaulK626modifyer wrote:Echt *censuur* dat ie verschoven is. Ik had er nog zo op gelet dat het recht zat. Maar er is ook een soort damp van de lijm afgekomen lijkt wel. Condensatie bnnenin mijn teller van de lijm. Dat wordt dusa vervangen die zooi. Tellerringen zijn ook aangetast door de lijm, terwijl er echt in stond dat ik ze moest lijmen.
Echt triest die dingen dus koop ze niet![]()
Als ik alles weer goed krijg dan maak ik wel een neiuwe foto
Gelukkig maar, Mischien aangeslagen, omdat het niet goed kon uitdampen in die afgesloten ruimte van je tellercluster.PaulK626modifyer wrote:Ik heb vandaag alles weer gedemonteerd en de ringen kon ik gewoon schoonmaken. Toch een of andere condensatie ofzo.
Ales is weer mooi glimmend. Raar, maar is toch goedgekomen