Page 1 of 1

Posted: Thu Mar 17, 2005 9:35 pm
by Radinov
Ziet er leuk uit die ringen, nou nog even witte tellerplaten fabriceren ;)

Mooie mistlampen overigens :)

Posted: Thu Mar 17, 2005 11:14 pm
by Willy
ziet er goed uit maar ziet ik het goed dat er 1 scheef zit ? :party:

Posted: Fri Mar 18, 2005 7:06 am
by Xerxes
Willy wrote:ziet er goed uit maar ziet ik het goed dat er 1 scheef zit ? :party:
Ja die van die KM teller

Posted: Fri Mar 18, 2005 7:21 pm
by Willy
ok succes ermee man.

Posted: Fri Mar 18, 2005 9:13 pm
by 626 x yeah!!
sjeezus Willy,jou noem ik voortaan maar Arendsoog[ik had het niet gezien]
succes met de klus Paul!!

Posted: Fri Mar 18, 2005 9:33 pm
by Marcel Smeding
PaulK626modifyer wrote:Echt *censuur* dat ie verschoven is. Ik had er nog zo op gelet dat het recht zat. Maar er is ook een soort damp van de lijm afgekomen lijkt wel. Condensatie bnnenin mijn teller van de lijm. Dat wordt dusa vervangen die zooi. Tellerringen zijn ook aangetast door de lijm, terwijl er echt in stond dat ik ze moest lijmen.

Echt triest die dingen dus koop ze niet :flippa:

Als ik alles weer goed krijg dan maak ik wel een neiuwe foto
Ligt niet aan de ringen, maar een beetje aan je zelf, vrees ik. :oops:

Je moet vreselijk uitkijken, met wat voor lijm je gebruikt op kunststof (ga ik er voor het gemak maar even van uit, dat ze van kunsstof zijn, aangezien ze aangetast zijn). Verkeerde lijm en het kunsststof lost op en je kunt ze weggooien.

Wel zonde, ziet er wel gaaf uit, met die ringen.

Posted: Sat Mar 19, 2005 5:43 pm
by Willy
Mooi man maar we wille nu wel nieuwe foto's :D

Posted: Sat Mar 19, 2005 6:16 pm
by Marcel Smeding
PaulK626modifyer wrote:Ik heb vandaag alles weer gedemonteerd en de ringen kon ik gewoon schoonmaken. Toch een of andere condensatie ofzo.

Ales is weer mooi glimmend. Raar, maar is toch goedgekomen
Gelukkig maar, Mischien aangeslagen, omdat het niet goed kon uitdampen in die afgesloten ruimte van je tellercluster.

Posted: Sun Apr 17, 2005 11:04 pm
by roy moti
ik vindt het in iedergeval superkicke staan
paul maakt de auto net iets sjieker :buig: