Page 1 of 1

remblokken achter

Posted: Sat Apr 02, 2005 10:47 am
by william
dag jongens ik heb een vraagje over het vervangen van de rem blokken achter bij mijn xerxes.ik heb de klauw er al vanaf maar de blokken krijg ik er niet uit die 2 borgpinnetjes heb ik eruit maar nu liggen er nog 2 schaaltjes in ddie ik er niet uit krijg hoe werkt dit systeem weet 1 van jullie dat alvast bedankt william

Posted: Sat Apr 02, 2005 3:12 pm
by william
het is al voor mekaar