Page 1 of 1
Posted: Sun Apr 10, 2005 9:38 pm
by Radinov
ik blijf die velgen vet vinden

Posted: Sun Apr 10, 2005 10:37 pm
by dak zonder bak
die mini is ook wel mooi maar zit dat dak niet te hoog???
Posted: Mon Apr 11, 2005 10:13 am
by Willy
mooie fotos en een vette mini

Posted: Mon Apr 11, 2005 11:13 am
by Crowbar
PaulK626modifyer wrote:Hehehe te hoog. Pas er net in hoor.

kwestie van je stoel laten zakken.. hè bak?
Posted: Mon Apr 11, 2005 4:46 pm
by dak zonder bak
zowisdat!!
ben zelf ook tege de 2 mtr en pas ook in die gechopte!!
Posted: Sun Apr 17, 2005 10:46 pm
by roy moti
waarom zie ik geen foto,s ??
Posted: Thu May 12, 2005 11:12 pm
by roy moti
oke ik heb de foto ,s ook gezien
in 1woord schitterend
