Page 1 of 1

Posted: Sun Apr 17, 2005 5:57 pm
by coppe218
Is het wel een originele startonderbreker of is het een ASN die in die tijd vaak gemonteerd is. (Zwarte afstandbediening met rode knop)

Guido

Posted: Sun Apr 17, 2005 8:30 pm
by Piet
ik zou als het mogelijk is je unit open halen en proberen het relais schoon te maken
want ik denk dat ie blijft kleven en daardoor niet afvalt bij het schakelen van het contact

Posted: Sun Apr 17, 2005 9:10 pm
by Piet
meerdere plekken mogelijk

achter je dashbordkastje
achter je middenconsole
bij je zekeringskast

succes met zoeken :D

Posted: Mon Apr 18, 2005 10:54 am
by Reley
de originele CV unit in mijn mazda zit rechts achter het bechermkapje bij de passagierstoel. dus helemaal rechts voor in de hoek.