Page 1 of 1

antenne gesloopt

Posted: Sun Jun 12, 2005 10:57 pm
by roy moti
perongelukj mijn antenne gesloopt heeft
er misschien iemand een spriet
liggen van zo een dingen de spriet is namelijk
geknikt dus de antenne gaat niet helemaal naar binne

Posted: Thu Sep 29, 2005 10:09 am
by AKA-47
Doe http://www.deijne.nl anders ff een belletje of ze er nog 1 hebben liggen

Posted: Thu Sep 29, 2005 4:12 pm
by roy moti
heb er allang 1 maar geen tijd om
ff der in te zetten moet ik is tijd voor maken

Posted: Thu Sep 29, 2005 5:35 pm
by AKA-47
roy moti wrote:heb er allang 1 maar geen tijd om
ff der in te zetten moet ik is tijd voor maken
ow, zag niet dat het zo'n oud topic was :oops:

my bad