antenne gesloopt
Posted: Sun Jun 12, 2005 10:57 pm
perongelukj mijn antenne gesloopt heeft
er misschien iemand een spriet
liggen van zo een dingen de spriet is namelijk
geknikt dus de antenne gaat niet helemaal naar binne
er misschien iemand een spriet
liggen van zo een dingen de spriet is namelijk
geknikt dus de antenne gaat niet helemaal naar binne