Page 1 of 1

Posted: Tue Jun 21, 2005 3:06 pm
by Radinov
PaulK626modifyer wrote:Hoe kan eht dan dat ie er heel anders uitziet aan de achterkant. Die van Renzo is dicht aan de onderkant.
In dat topic staat dat ie m aangepast heeft (persoonlijk vind ik m origineel mooier maargoed)

Ziet er ckers top uit allemaal, kvind die supra wing ook best cool eigenlijk. Moet alleen nog wel een mooie japstyle demper onder he ivm die bumper ;)

interieur ziet er ook mooi uit man... zoiets staat ook nog op mijn planning. Wat voor verf heb je allemaal gebruikt daarvoor?

Posted: Mon Jun 27, 2005 10:53 am
by Radinov
dat gaat er wel dik uitzien :-D