Page 1 of 2
Woensdag a.s. APK
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:02 am
by Barry Smits
a.s. Woensdag gaat de 6 naar v Dieren hier in Nieuwegein voor de APK.
Gister eerst maar eens een luchtfilter gehaald, was hard nodig.
Sloeg af met hete weer (met A/C op stand 3) na het los laten van het gas.
Nu weer helemaal top.
Eerst even een beetje af getast bij v Dieren, lijkt me een goede dealer.
Eerste indruk is dat ze weten waar ze het over hebben.
Posted: Wed Jun 29, 2005 1:45 pm
by Radinov
De mijne moet vrijdag, laat ik bij Hoebeke keuren
Posted: Wed Jun 29, 2005 2:14 pm
by Casejunkie
Radinov wrote:De mijne moet vrijdag, laat ik bij Hoebeke keuren
Krijgen deze die wagen wel op de brug met die bumper?
Posted: Wed Jun 29, 2005 2:45 pm
by Radinov
Casejunkie wrote:Radinov wrote:De mijne moet vrijdag, laat ik bij Hoebeke keuren
Krijgen deze die wagen wel op de brug met die bumper?
hehe van die 4 bruggen hebben ze er eentje waar ie op kan

das niet zo eentje waar je oprijdt maar waarbij de steunen eronder geschoven worden aan de zijkanten als je op de plek staat.
Posted: Wed Jun 29, 2005 2:50 pm
by Casejunkie
Hmmz ja daar hebben ze veel te maken met RX7's dus dan heb je dat idd nodig.
Posted: Wed Jun 29, 2005 2:59 pm
by Radinov
ik weet niet hoe t zit als er strax sideskirts onder zitten bij mij... dat kon nog wel es een probleem worden, maarja zien we dan wel weer.
die rx7 waar nou die widebody kit opzit is iig nog lager dan de mijne aan de voorkant

Posted: Wed Jun 29, 2005 6:39 pm
by dak zonder bak
hehe
hij gaat dus op een 2 kolommer!!! apk moet op een 4 kolommer!! leuk als je steekproef krijgt!!
Posted: Wed Jun 29, 2005 7:09 pm
by Willy
dak zonder bak wrote:hehe
hij gaat dus op een 2 kolommer!!! apk moet op een 4 kolommer!! leuk als je steekproef krijgt!!
wij deden eraltijd een aantal blokkies hout onder de oprijplaten. Zodat de hoek flauwer wordt voor eropte rijden . En rijden de auto's er achteruit op met een verlaagde auto

zo hou je ook ruimte over zelfs

Posted: Wed Jun 29, 2005 7:12 pm
by Radinov
Willy wrote:dak zonder bak wrote:hehe
hij gaat dus op een 2 kolommer!!! apk moet op een 4 kolommer!! leuk als je steekproef krijgt!!
wij deden eraltijd een aantal blokkies hout onder de oprijplaten. Zodat de hoek flauwer wordt voor eropte rijden . En rijden de auto's er achteruit op met een verlaagde auto

zo hou je ook ruimte over zelfs

kan ook ja... gaat wel goedkomen

Posted: Wed Jun 29, 2005 7:14 pm
by Marcel Smeding
dak zonder bak wrote:hehe
hij gaat dus op een 2 kolommer!!! apk moet op een 4 kolommer!! leuk als je steekproef krijgt!!
Waar ik de mijne laat keuren heeft alleen maar 2 kolommers en daar kom ik toch al 4 a 5 jaar. Lijkt me sterk dat ie nog geen steekproef heeft gehad.
Posted: Wed Jun 29, 2005 7:25 pm
by Willy
toch is voor de apk een 4 kolommer verplicht of een schaarbrug.. een betere omschrijving zou zijn een platen brug.
maar geloof wel dat er uitzonderings regels op waren.
Posted: Wed Jun 29, 2005 7:32 pm
by dak zonder bak
op een 2 kolommer kan je niet goed de kogels tsjekke want hij moet in de veren staan! of het moet zoon 2 koloms stempelbrug zijn waar je poten onder de wiele ken zette!
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:09 pm
by Radinov
dat is t niet... maar we zien t vrijdag wel, anders moeten ze dr maar een paar blokkies voorleggen waar ik op kan rijden idd
Posted: Thu Jun 30, 2005 5:43 pm
by Radinov
sow ik vandaag ook weer flink bezig geweest om hem klaar te maken voor morgen...
2e ruitenwisser terug erop, neonkit eronderuit, originele ruitensproeiers terug erop en achterlichten en zijknippers schoongemaakt... dat was overigens echt een t*ringwerk

eerst geprobeerd met thinner maar dat ging echt niet, ik bellen naar de autoshop, ja daar hadden ze speciaal spul voor, dus dat gehaald en na een uur flink poetsen was het er eindelijk allemaal af. En dan kan ik het morgenmiddag weer opnieuw gaan spuiten

Posted: Thu Jun 30, 2005 6:49 pm
by Marcel Smeding
Radinov wrote:En dan kan ik het morgenmiddag weer opnieuw gaan spuiten

Setje extra lichten, lijkt me simpeler