Page 1 of 2
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:37 pm
by Casejunkie
ziet er wel erg bruut uit moet ik zeggen
Posted: Sat Aug 27, 2005 5:46 pm
by dak zonder bak
ik vinnum dik!!!
hoe ist eigelijk met die mega achervleugel van je?? en ik zie ook in eens een andere voorbumper???
heppik wat gemist?
Posted: Sat Aug 27, 2005 8:02 pm
by Radinov
staat vet!
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:01 am
by Willy
je kan de vanghaak aanpassen dat als je hem opendoet dat hij meteen opengaat let wel dit is afkeur voor apk!
En niet echt toppunt van veiligheid maar is te doen

heeft een vriend van me ook.
Posted: Sun Aug 28, 2005 11:36 am
by Radinov
of hoodpins, komen dr bij mij ook op... vink altijd wel stoer staan:P
Posted: Sun Aug 28, 2005 8:00 pm
by dak zonder bak
gewoon een touwtje aan de haak die precies zo lang is dattie net niet onder de kap uitkomt als ie dicht is.
Posted: Tue Sep 27, 2005 4:50 pm
by roy moti
onwijs kicke man heb je geen booskijkers
meer nodig de auto oogt gruwelijk als je
dat in je binnespiegel ziet schuif je wel

Posted: Fri Oct 14, 2005 11:56 pm
by atenzapower
ik wil t ook doen mijn kap verlengen. waarom moet je dan een opening vinden.want dit snap ik ff niet. de kap kan dan tog nog wel open of niet
Posted: Fri Oct 14, 2005 11:58 pm
by atenzapower
by the way hoodpins zijn afkeur met de apk er mogen namelijk geen scherpe delen op de auto zitten. heb t zelf ook gehad op mijn 626 gd en t was afkeur
Posted: Sat Oct 15, 2005 12:19 am
by Radinov
atenzapower wrote:ik wil t ook doen mijn kap verlengen. waarom moet je dan een opening vinden.want dit snap ik ff niet. de kap kan dan tog nog wel open of niet
ik snap niet wat je bedoelt?
atenzapower wrote:by the way hoodpins zijn afkeur met de apk er mogen namelijk geen scherpe delen op de auto zitten. heb t zelf ook gehad op mijn 626 gd en t was afkeur
zijn afkeur ja... zorgen dus dat je een extra kap hebt liggen voor de keuring

Posted: Sat Oct 15, 2005 10:27 am
by atenzapower
wat ik bedoel is waarom moet je die vanghaak aanpassenen waarom is dit dan afkeur bij de apk
Posted: Sat Oct 15, 2005 2:17 pm
by Radinov
atenzapower wrote:wat ik bedoel is waarom moet je die vanghaak aanpassenen waarom is dit dan afkeur bij de apk
waarom? omdat je anders niet meer (goed) bij de haak kan door de verlenging... of het afkeur is weet ik niet, maar ik geloof willy wel als ie dat zegt

Posted: Sat Oct 15, 2005 3:31 pm
by Willy
vanghaak zorgt ervoor dat je motorkap niet kan openvliegen als je kap open is (dus als je aan het hendeltje getrokken heb moet je bij je motorkap nog een haak wegduwen.)
dus het is voor de veiligheid dat je motorkap niet op de snelweg tegen je ruit knapt.
daarom is het afkeur
Posted: Sat Oct 15, 2005 5:48 pm
by dak zonder bak
heeft dus nix met apk afkeur te maken!
als je nix aan de vang haak doet bij een kap verlenging kan je alleen fakking slecht bij die haak!! mochtie open waaien dan werkt de windhaak (officiele benaming) gewoon goed! tis gewoon erug irii voor de monteur die eraan moet werken!
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:35 am
by atenzapower
dat is de monteur zijn probleem hoe hij die kap open krijgt tog hahahaahahahahhhahaahhaahah
